ד"ר ליאור בן צבי (צילום: דוברות כללית)
ד"ר ליאור בן צבי (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר:  ד"ר ליאור בן צבי, מומחה בכירורגיה אורתופדית בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי

את ד"ר בן צבי, המתמחה, בין היתר, בניתוחי כף רגל וקרסול ניתן לפגוש במרפאת גלי כרמל בטירת כרמל ובמרכז הרפואי זבולון

פורסם בתאריך: 6.12.22 14:02

ד"ר ליאור בן צבי, תושב חיפה, בן 39, בוגר לימודי רפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת דברצן בהונגריה. את הסטאז' סיים בבית החולים בילינסון מקבוצת כללית, התמחה בכירורגיה אורתופדית במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית, והתמחות-על בניתוחי כף רגל קרסול ביצע בארה"ב. בנוסף, עבר השתלמויות רבות בתחום ניתוחי כף רגל וקרסול בבתי חולים בארץ ובחו"ל. ניתן לפגוש את ד"ר בן צבי במרפאת גלי כרמל בטירת כרמל ובמרכז הרפואי זבולון.

במרכז ברפואי זבולון מעניק ד"ר בן צבי שירות באורתופדיה ובכף רגל וקרסול. בנוסף, הוא מבצע שם ניתוחים במספר תחומים: ארתרוסקופיה אבחנתית וטיפולית לקרסול, תיקון בהונות פטיש, קיצור מסרקים, תיקון בוהן קלובה, ניתוח ייצוב לרצועות הקרסול, הסרת SOFT TISSUE TUMORS, כגון ציסטה גנגליונית, עקירת ציפורן חודרנית ועוד. במרפאת גלי כרמל מעניק ד"ר בן צבי שירות בתחום אורתופדיה כללית.

 

 

"בחרתי לעסוק ברפואה, כי לא יכולתי לדמיין את עצמי עושה משהו אחר. החלום שלי היה להיות מנתח באורתופדיה כי זהו תחום מרתק ומאתגר בעיניי. אתה לומד ומתפתח כל הזמן. בנוסף, אני מאמין שבצורה זו ניתן לעזור ולשפר את איכות חיי המטופל. זוהי זכות לעסוק במקצוע שיש לו השפעה רבה על חיי המטופלים, ואני חש סיפוק רב שאני מצליח לעזור למטופל לחזור לשגרת חייו", משתף ד"ר בן צבי.

אפילו בתחביבים שלו ד"ר בן צבי מאתגר את עצמו. הוא אוהב טיולים אתגריים ואף עשה טראקים בהימלאיה, באלפים ובאנדים, מתאמן באגרוף ספורטיבי ומתעניין בלימודי היסטוריה.

"אני גאה לעבוד בכללית, היא בית עבורי. נולדתי בבית החולים כרמל, גדלתי ליד בית החולים ואף עשיתי בו את ההתמחות שלי, וכעת אני מעניק את שירותיי למטופלי כללית. אני מבקש להזכיר לכולם לטפל בעצמכם ולא לשכוח לעשות דברים שעושים לכם טוב", מסכם ד"ר בן צבי.

ניתן לקבוע תור לד"ר בן צבי באמצעות טלפון 2700* וכן באתר ובאפליקציה של כללית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר