צוות מיון הילדים של כרמל (צילום: אלי דדון)
צוות מיון הילדים של כרמל (צילום: אלי דדון)

מיון הילדים של כרמל נבחר למיון המצטיין של הכללית

היחידה לרפואה דחופה ילדים במרכז הרפואי כרמל נבחרה ליחידה המצטיינת בשירות בין כל המיונים של שירותי בריאות כללית. מנהלת המיון ד"ר מיוריאל קונופניקי: "גישה מיוחדת לילדים ולהוריהם ומתן טיפול אישי ומקצועי לכל ילד הם המתכון שלנו להצלחה"

פורסם בתאריך: 1.1.23 12:40

מול מאות עובדים ומנהלים בכירים של שירותי בריאות כללית מכל הארץ הכריז מ"מ מנכ"ל הכללית אלי כהן על מיון הילדים של המרכז הרפואי כרמל כחדר המיון המצטיין ביותר בכללית בתחום השירות. ההכרזה נעשתה במסגרת הכנס השנתי והצגת תוכניות העבודה של הכללית לשנת 2023.

מנהלת השירות וחוויית המטופל בכרמל קרן מרום ציינה כי בסקר שערכה הכללית נבחר מיון הילדים של כרמל במקום הראשון מבין 65 חדר מיון בבתי חולים של קופת החולים. 90 אחוז מההורים שנשאלו ציינו בסקר שהם מרגישים שהם בידיים טובות של הצוות המטפל, ו-97 אחוז מההורים אמרו כי הם קיבלו יחס אדיב ומכבד מהצוות המטפל במיון הילדים.

 

ד"ר מיוריאל קונופניקי, מנהלת המיון, ופאתן זיידאן, מנהלת הסיעוד (צילום: אלי דדון)

ד"ר מיוריאל קונופניקי, מנהלת המיון, ופאתן זיידאן, מנהלת הסיעוד (צילום: אלי דדון)

 

כ-12,000 ילדים בשנה מכל הצפון מטופלים במיון הילדים של כרמל. את המיון מנהלת ד"ר מיוריאל קונופניקי. "הצוות שלנו הוא בעל גישה מיוחדת לילדים, וביחד עם התאמת טיפול אישי לכל ילד תוך שיתוף ההורים בכל התהליכים, זה המתכון להצלחה", אומרת ד"ר קונופניקי, "אנו מקפידים לתת להורים הסברים מפורטים ועושים איתם ועם הילדים המטופלים תיאום ציפיות כדי להפוך את השהייה במיון לקצרה ולא כואבת, תוך מתן טיפול מיטבי לילד ותיאום המשך הטיפול בו בקהילה".

לצדה של ד"ר קונופניקי פועלת האחות פאתן זיידאן, מנהלת הסיעוד של המיון זה 12 שנה. "אני אוהבת את הדינמיקה של היחידה ואת היכולת להיות הראשונה שפוגשת בילדים ועוזרת להם", אומרת זיידאן, "לסיעוד יש משקל משמעותי בטיפול בילדים במיון. כל הצוות הסיעודי שלנו הוא בעל הכשרה של קורסי על בסיסיים, והטיפול בילדים הוא מקצועי ביותר".

 

 

צוות מיון הילדים של כרמל זכה לאחרונה גם במקום הראשון בין כל המיונים בארץ בתחרות אתגר הסים – תחרות הסימולציות הארצית בהחייאת ילדים, והוא גם מוביל זה תקופה ארוכה עם ציונים גבוהים בסקרי שביעות הרצון של המטופלים. אל הצוות המקצועי של המיון הצטרף לאחרונה ד"ר זאב שנפ – מומחה נוסף ברפואה דחופה בילדים – והדבר יוסיף אפשרויות רחבות יותר וטיפול מקצועי לאורך שעות רבות יותר ביממה.

 

הליצן טרז'ולי במיון הילדים (צילום: אלי דדון)

הליצן טרז'ולי במיון הילדים (צילום: אלי דדון)

 

מנהל מערך הילדים בכרמל פרופ' גיורא פילר: "אנו חשים כבוד וגאווה על הזכייה הזו. מדובר בזכייה לפי קריטריונים של שביעות רצון המטופלים, וחשוב לנו ביותר לתת שירות טוב. במיון עובדים רופאים בכירים ומתמחים ממחלקת ילדים שעושים תורנויות, ועל אף החסך בשעות שינה ועומס העבודה העצום הם מצליחים להפגין מקצועיות, איכות ושירות. גאווה גדולה לצוות שהצליח לזכות בתואר מיון מוביל, וכולי תקווה כי כך גם נמשיך. המיון מתחדש, מתעצם ונותן שירות איכותי לאוכלוסייה רחבה. עם שובם של שני מומחים, בכוונתנו לקדם את המיון גם להכרה להתמחות".

מרום: "ההישג הוא מרגש. הורה מגיע למיון עם היקר לו מכל בציפייה שהצוות יגלה רגישות, ייתן מענה לכאב ויפתור את הבעיה, וכמה שיותר מהר. הצוות שלנו כולו מכוון להורה ולילד. הכנסנו ונמשיך להכניס שיטות חדשניות להסחת דעתם של הילדים על מנת שהם ישתפו פעולה בטיפול. מחמם את הלב לראות שההורים מעריכים את המאמצים ואת הטיפול שהם מקבלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר