צוות מרפאת בונן (צילום: דוברות כללית)
צוות מרפאת בונן (צילום: דוברות כללית)

מרפאת בונן נבחרה למרפאה המצטיינת של הכללית באיכות הרפואית

מרפאת בונן בניהולה של ד"ר טלי לבנשטיין מונה 27 אנשי צוות, ובהם שמונה רופאים מומחים ברפואת משפחה ורופאת ילדים. מתוך מאות מרפאות של שירותי בריאות כללית ברחבי הארץ זכתה המרפאה בציון האיכות הרפואית הגבוה ביותר לאחר שבמשך שנים היא מקפידה על מתן שירות רפואי מסור ומקצועי למטופליה

פורסם בתאריך: 15.1.23 13:00

מרפאת בונן של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי הוכרזה כמרפאה המצטיינת בתחום האיכות הרפואית של הכללית לשנת 2022. ההכרזה נעשתה בכנס תוכניות עבודה של הכללית לשנת 2023 שהתקיים בחודש שעבר בסימן "היום ומחר כללית". בכנס, שבו השתתפו יותר מ-1,000 מנהלים ועובדים, סיכם מ"מ מנכ"ל הכללית אלי כהן את הפעילות בשנת 2022 והציג את הדגשים ואת היעדים לשנת 2023.

מרפאת בונן שעל ציר מוריה, בניהולה של ד"ר טלי לבנשטיין, מונה 27 אנשי צוות, ובהם שמונה רופאים מומחים ברפואת משפחה ורופאת ילדים. המרפאה מעניקה טיפול רפואי בתחום רפואת המשפחה והילדים ושירות של מרפאת להט"ב. במרפאה ניתנים שירותי סיעוד בניהולה של נאטור מנאר, שירותי משרד בניהולה של מאיה שטופנמכר ושירותי בית מרקחת בניהולה של ענת פלדמן.

 

 

"לאורך שנים מרפאת בונן מעמידה את תחום האיכות הרפואית בראש מעיניה ומעניקה טיפול מסור, איכותי ובסטנדרטים גבוהים למטופלים. אין לי ספק כי הקפדה על איכות רפואית עדכנית הביאה אותנו לזכות בפרס", אומרת ד"ר לבנשטיין, "התרגשנו מההכרה בהישג משמעותי זה, ואנו מודים למטופלים שלנו על האמון שהם נותנים בנו מדי יום ועל הפרגון הרב והתמיכה שאנו מקבלים מהם במשך שנים רבות. תודה לכל הצוות הנפלא של מרפאת בונן. אתם אנשים מדהימים ומשובחים שעובדים עם הלב והנשמה".

מנהל המחוז רונן נודלמן אמר כי הוא שמח על הבחירה במרפאת בונן וגאה בה: "מתוך מאות מרפאות של הכללית ברחבי הארץ זכתה המרפאה בציון האיכות הרפואית הגבוה ביותר לאחר שבמשך שנים היא מקפידה על מתן שרות רפואי מסור ומקצועי למטופליה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר