ד"ר מרים דוידסון גילרון (צילום: דוברות כללית)
ד"ר מרים דוידסון גילרון (צילום: דוברות כללית)

מנהלת חדשה למרפאת כללית בקרית שמואל: ד"ר מרים דוידסון גילרון

"אני שמחה לקבל את תפקיד הניהול במרפאה שאני אוהבת, להיות חלק מצוות נהדר שמשתדל לסייע ולהקל על  המטופלים כמה שניתן. מגיל צעיר נמשכתי לתחום הרפואה, אני אוהבת את השילוב של החשיבה הרפואית עם ההוויה אנושית", אומרת ד"ר דוידסון גילרון, המנהלת החדשה של מרפאת כללית בקרית שמואל, מחוז חיפה וגליל מערבי

פורסם בתאריך: 16.2.23 12:48

ד"ר מרים דוידסון גילרון (38), נשואה + 3, למדה רפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע. את הסטאז' ביצעה במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית, את התמחות ברפואת המשפחה סיימה במחלקה לרפואת המשפחה של כללית, מחוז חיפה וגליל מערבי. ד"ר דוידסון גילרון בוגרת תוכנית "אופק" למנהיגות לרופאי משפחה. בנוסף, היא מלמדת מתמחים ברפואת משפחה.

במהלך ההתמחות, ד"ר דוידסון עבדה במרפאת כללית בעין השופט ובמרכז הרפואי כרמל תוך כדי  עבודה בהוספיס בית של כללית. לפני שהחלה לנהל את מרפאת קרית שמואל, עבדה כרופאת משפחה במרפאה ובמרפאת כללית נווה גנים.

"אני שמחה לקבל את תפקיד הניהול במרפאה שאני אוהבת, להיות חלק מצוות נהדר שמשתדל לסייע ולהקל על  המטופלים כמה שניתן. מגיל צעיר נמשכתי לתחום הרפואה, אני אוהבת את השילוב של החשיבה הרפואית עם ההוויה אנושית, את העיסוק במגוון רחב של נושאים רפואיים ואת הקשר ארוך הטווח עם המטופלים שקיים  ברפואת המשפחה", מספרת ד"ר דוידסון גילרון.

"אני ממליצה  לתרגל 'בריאות' לפי הרמב"ם: 'בולם רוגזו, ימעיט אוכלו, ויגביר תנועתו' – אני מאוד מאמינה בקשר בין הרגלים יומיומיים מיטיבים לבריאות פיזית ונפשית", מסכמת ד"ר דוידסון גילרון.

 

 

במרפאת קרית שמואל, ניתן לקבל שירותי רפואה במגוון מקצועות: רפואת משפחה, ילדים, נשים, ריפוי בעיסוק ילדים, ריפוי בדיבור ילדים, פיזיותרפיה ילדים, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת.

בנוסף, במרפאה פועל שירות של תרופות עד הבית. בשירות זה המטופל יכול להזמין באמצעות האתר או אפליקציית כללית תרופות עד לבית, והמשלוח מגיע לביתו בתוך כשני ימי עסקים. עלות המשלוח היא 27 שקלים. מגיל 75 ואילך השירות ניתן ללא תשלום. התשלום מבוצע באמצעות הוראת התשלום הקבועה (בילינג). המשלוח ללא עלות בקנייה מעל 150 שקלים (לא כולל תרופות מרשם).

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, כאשר מתעוררת בעיה רפואית אין צורך לצאת מהבית. לנוחיותכם – ייעוץ אונליין, ללא עלות למבוטחי כללית, ובו ניתן לקבל ייעוץ ממומחים איכותיים ומנוסים ברפואת משפחה, ילדים ועור בווידאו-צ'אט. שירות רופאי ילדים אונליין פועל 24 שעות ביממה, בסופי שבוע וחגים. שירות רופאי משפחה אונליין פועל במהלך כל השבוע, כולל סופי שבוע וחגים בין השעות 23:00-13:00, שירות רופאי עור אונליין פועל במהלך השבוע בין השעות 22:00-08:00 וימי שישי 13:00-08:00.

הרופאים בשירות אונליין של כללית מקבלים את כל הנתונים הרפואיים של המטופל, כפי שמופיעים בתיקו הרפואי האישי. את סיכום ההתייעצות הם מעבירים למטופל ולרופא המשפחה או רופא הילדים, על מנת שימשיך במעקב ובטיפול רפואי, במידת הצורך, כך ניתן לשמור על רצף טיפולי. ניתן להירשם לייעוץ דרך אתר כללית, האפליקציה ומוקד 2700*.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר