עביר נאטור (צילום: דוברות כללית)
עביר נאטור (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר: מנהלת בית מרקחת חדשה במרכז הרפואי לין

עביר נאטור היא הרוקחת האחראית החדשה במרכז לרפואה יועצת לין של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי

פורסם בתאריך: 26.3.23 12:07

עביר נאטור (58), מונתה לרוקחת האחראית במרכז לרפואה יועצת לין של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

נאטור, נשואה + 3, מתגוררת בחיפה, את הלימודים לתואר הראשון והשני ברוקחות סיימה בגרמניה. את דרכה בכללית החלה לפני כ-30 שנה. היא עבדה במרכז הרפואי העמק ובבית החולים בילינסון מקבוצת כללית.

מבחינתה של נאטור, תפקידה החדש הוא סגירת מעגל, שכן את תחילת דרכה בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי עשתה כרוקחת באותו בית המרקחת, שכעת מונתה למנהלת שלו. נאטור הייתה גם הרוקחת האחראית של בית המרקחת קרית אליהו ובית המרקחת אבן סינא.

 

 

נאטור: "אני אוהבת את המקצוע שלי כרוקחת. זו תחושת סיפוק אדירה לדעת שאני עוזרת למטופלים ותורמת בשמירה על בריאות הציבור. חשוב לי להמשיך לעבוד בשירותי בריאות כללית, ארגון הבריאות הגדול בארץ, מכיוון שכאן נותנים מקום לרוקח ולמקצועיות שלו. ישנה תמיכה והשקעה מצד הנהלת הרוקחות, בראשותה של אירנה מלנבסקי, מקיימים השתלמויות, הדרכות ופרויקטים שונים ומגוונים".

המרכז לרפואה יועצת לין הוא מהגדולים של כללית בארץ. בית המרקחת במרכז מותאם ומונגש לאנשים עם מוגבלויות ומאויש על ידי שבעה רוקחים.

"המסר שלי לציבור הוא לשמור על אורח חיים בריא, ליטול תרופות בצורה הנכונה ובזמן הנכון. אני ממליצה תמיד להיוועץ ברוקח בכל הקשור לטיפול התרופתי, בשביל זה אנו כאן", מסכמת נאטור.

"אני רוצה לברך את עביר על התפקיד החדש. עביר היא בעלת ניסיון ניהולי רב, ואין לי ספק שהיא תמלא את תפקידה כמנהלת בית מרקחת חשוב זה בהצלחה ועל הצד הטוב ביותר", בירכה אירנה מלנבסקי, הרוקחת המחוזית במחוז חיפה וגליל מערבי בכללית.

לרווחת תושבי חיפה, בית המרקחת בלין פתוח בימים א'-ה' עד השעה 23:00 ובימי שישי בין השעות 12:00-08:00.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר