ד"ר ניר פייביש (צילום: דוברות כללית)
ד"ר ניר פייביש (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר: מנהל חדש למחלקת אף-אוזן-גרון בזבולון

ד"ר ניר פייביש הוא המנהל החדש של מחלקת אף-אוזן-גרון במרכז לרפואה יועצת זבולון של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי

פורסם בתאריך: 24.5.23 17:50

ד"ר ניר פייביש (43), נשוי + 3, מתגורר בחיפה. הוא בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, בעל תואר שני בביוטכנולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, ואת ההתמחות באף-אוזן-גרון וכירורגית ראש עשה במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית. ד"ר פייביש ביצע Fellowship מחקרי בתחום הנדסת רקמות באוניברסיטת פנסילבניה, ארה"ב. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר אבנר ברקוביץ', שפרש לגמלאות.

את ד"ר פייביש ניתן לפגוש במחלקת אף-אוזן-גרון בזבולון, בארמון, בלין ובמרכז הרפואי כרמל.

"אני נרגש על קבלת התפקיד. מחלקת אף-אוזן-גרון בזבולון נמצאת בימים אלה בתהליכי הרחבה, ואני שואף להוביל את המחלקה להצטיינות במתן שירות איכותי למטופלים ולהגדיל את מגוון השירותים הניתנים כיום במרפאה ובחדרי הניתוח", אומר ד"ר פייביש.

 

 

"בחרתי לעבוד בכללית מכיוון שאחת החוזקות של כללית בכלל ומחוז חיפה וגליל מערבי בפרט היא הקשר היומיומי בין הקהילה לבית החולים. זה חשוב מאוד במתן טיפול טוב ויעיל. אני מגיע לעבודה בכל יום עם חיוך ומשתדל לשמור עליו גם במשך היום. הקשר עם המטופלים הוא זה שנותן לי כוח בשגרה היומיומית העמוסה שלנו. אני מבקש להזכיר למטופלים שהם מכירים את עצמם וגופם הכי טוב, לכן אם משהו כואב או מטריד אל תהססו לשתף רופא", מסכם ד"ר פייביש.

"אני מבקש להודות מקרב לב לד"ר אבנר ברקוביץ' על מסירותו ותרומתו רבת השנים ולאחל הצלחה לד"ר פייביש. אין לי ספק שהמחלקה בראשותו, ביחד עם הצוות המצוין, תצעד קדימה ותהיה מחלקת אף-אוזן-גרון מובילה", אומר ד"ר אסף הלפרין, מנהל המרכז לרפואה יועצת זבולון.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר