המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)
המרכז הרפואי בני ציון (צילום: תמיר אסרף)

בני ציון: אשה ניסתה לנתק את מכשיר ההחייאה של קרובת משפחתה

תקרית חריגה בבני ציון: ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי אשה נעצרה ביום שישי בחשד שניסתה לנתק את מכשיר ההחייאה של קרובת משפחתה שאושפזה ביחידת ההנשמה של בית החולים. לאחר שצוות היחידה הבחין בכך, הוזעקו למקום מאבטחי בית החולים שעיכבו אותה עד להגעת המשטרה, והיא נעצרה בחשד לניסיון לגרימת מוות

פורסם בתאריך: 12.6.23 14:21

תקרית חריגה במרכז הרפואי בני ציון: אשה נעצרה ביום שישי בחשד שניסתה לנתק את מכשיר ההחייאה של קרובת משפחתה – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות".

על פי החשד, האשה, שקרובת משפחתה אושפזה ביחידת ההנשמה של בית החולים, ניסתה לנתק את המטופלת מהמכשירים, ולאחר שצוות היחידה הבחין בכך, הוזעקו למקום מאבטחי בית החולים שעיכבו אותה עד להגעת המשטרה. האשה נעצרה בחשד לניסיון לגרימת מוות, והמשטרה פתחה בחקירת המקרה.

זהו מקרה שני של חשד לניסיון לגרימת מוות בבית חולים בחיפה. לפני כחודש וחצי עצרה המשטרה אשה בת 33 בחשד למעורבות בגרימת מותו של קשיש בן 97 בקריה הרפואית רמב"ם. הקשיש נמצא ללא רוח חיים, ובמשטרה חשדו כי היא ניתקה אותו מהמכשירים.

מבני ציון נמסר: "צוות רפואי השוהה באופן קבוע 24/7 ביחידת ההנשמה שבו שהתה מטופלת הבחין ביום שישי כי קרובת משפחתה של המטופלת מנסה לנתק ממנה את צינור ההנשמה. הצוות התערב במהירות ומנע ממנה לבצע את המעשה, הזעיק כמקובל את צוות הביטחון של המרכז הרפואי, וזה עיכב אותה עד להגעת המשטרה, שפתחה בהמשך בחקירה".

ממשטרת ישראל לא נמסרה תגובה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר