המרכז הרפואי בני ציון (צילום: טניה ידוב)
המרכז הרפואי בני ציון (צילום: טניה ידוב)

משפרים את השירות בחדר המיון בבני ציון

פרויקט לאומי לשיפור חוויית המטופל הושק במחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי בני ציון. בית החולים: "הרגשת הצוות חשובה לא פחות"

פורסם בתאריך: 8.8.17 08:07

המחלקה לרפואה דחופה – מיון במרכז הרפואי בני ציון משתתפת בפרויקט לאומי של משרד הבריאות שמטרתו העיקרית היא שיפור חוויית המטופל. בשלב הראשון של הפרויקט הוכשרו והודרכו ארבעה אנשי צוות מהמלר"ד, ובראשם מנהלת המחלקה ד"ר מרב סלוטקי ומרכזת תחום חוויית המטופל ושירות בהנהלת הסיעוד ליאורה סבח, ובסיום ההכשרה נדרש הצוות להציג תוכנית התערבות לשיפור חוויית המטופל במלר"ד, שמומנה על ידי משרד הבריאות.

באירוע ההשקה של הפרויקט הוצגה ההכשרה של הצוות באמצעות סימולציות לשיפור תקשורת בינאישית עם מטופלים וסדנאות בנושאים שונים כמו הקושי שחוות משפחות במלר"ד.

מנכ"ל בני ציון ד"ר אמנון רופא: "אנחנו מציבים בראש סדר העדיפויות את השירות הניתן למטופלים ולמאושפזים בבית החולים. באמצעות הפרויקט החשוב יהיה ביכולתנו להעניק להם חוויית טיפול טובה עוד יותר".

מבני ציון נמסר כי "הרגשת הצוות המטפל חשובה לא פחות מחוויית המטופל" וכי הוכח במחקרים שכאשר המטפל מרוצה ונמצא בסביבת עבודה טובה, חוויית המטופל ושביעות רצונו משתפרים. מסיבה זאת יתמקד חלק מתוכנית ההתערבות בשיפור חוויית המטפל, וצוות המלר"ד בבית החולים יעבור סדנאות לוויסות רגשי ולהפחתת מתח, לחץ ושחיקה.
מהנהלת בני ציון נמסר כי "במהלך הפרויקט ידון צוות המחלקה גם בשיפור תהליכים מול המטופל ובהענקת הסיוע הטוב ביותר, גם כאשר הוא כועס, כדי להציג את חוויותיו וליצור שינוי בחוויית המטופל".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר