חבריו ליחידה של ד"ר פאדי הנו נהנים מארוחה מפנקת (צילום: באדיבות כללית)
חבריו ליחידה של ד"ר פאדי הנו נהנים מארוחה מפנקת (צילום: באדיבות כללית)

עובדי המרכז הרפואי זבולון ויתרו על יום גיבוש ותרמו את התקציב לפלוגה שבה משרת חברם לעבודה

ד"ר פאדי הנו, רופא פלסטיקאי במרכז הרפואי זבולון, משרת מאז 8 באוקטובר במילואים בגבול הצפון. חבריו לעבודה החליטו השנה שבמקום לצאת לגיבוש המחלקתי הם יעבירו את התקציב שיועד לכך לטובת ארוחה מפנקת לפלוגה שבה משרת ד"ר הנו

פורסם בתאריך: 19.12.23 12:33

צוות מחלקת כירורגיה פלסטית בזבולון, בניהולו של פרופ' יהודה אולמן, לא הצליחו להישאר אדישים לגעגועים והדאגה לעמיתם, ד"ר פאדי הנו, ובמקום לצאת לגיבוש המחלקתי השנתי החליטו להעביר את התקציב שיועד ליום הגיבוש לטובת ארוחה מפנקת לפלוגת פלמ"ר 5218 שבה משרת ד"ר הנו.

ד"ר פאדי הנו (צילום: באדיבות כללית)

ד"ר פאדי הנו (צילום: באדיבות כללית)

ד"ר הנו הוא פלסטיקאי שעובד זה ארבע שנים במחלקת הפלסטיקה במרכז הרפואי זבולון של כללית ובמרפאה היועצת של כללית בנהריה, מחוז חיפה וגליל מערבי. הוא בן 42, נשוי ואב לשני ילדים קטנים, בן שנה ועשרה חודשים ובן חמישה חודשים.

 

 

ב-8 באוקטובר, בדרכו לעבודה, קיבל ד"ר הנו הודעה, לפיה עליו להתייצב למילואים, ומאז הוא שם. הוא משרת בפלוגה מרחבית העוסקת בחילוץ והצלה, פלוגת פלמ"ר 5218, אחת מחמש פלוגות בצפון  שתפקידן לטפל בפצועים לאחר שקיבלו טיפול ראשוני בבית חולים שדה ובהמשך יועברו לבתי חולים.

למחווה המרגשת הזו הצטרפו גם עובדי מחלקות אנדוקרינולוגיה וקרדיולוגיה של המרכז הרפואי, וביום חמישי לפני כשבועיים נהנו חיילי הפלוגה מארוחת ערב מפנקת ומזינה שנתנה להם כוח להמשיך את השירות המשמעותי שלהם בהגנה על יישובי הצפון. החיילים וד"ר הנו התרגשו מאוד מהמחווה והודו לצוותי זבולון על הפינוק.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר