ד"ר חאלד אבו דלו וד"ר יעקב גניזי (צילומים: דוברות כללית)
ד"ר חאלד אבו דלו וד"ר יעקב גניזי (צילומים: דוברות כללית)

ממשיכים להתרחב: שירותי אורתופדית ילדים ונוירולוגיה במרכז לבריאות הילד של כללית בנווה שאנן

לצוות מרכז בריאות הילד בנווה שאנן של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי הצטרפו ד"ר חאלד אבו דלו, מומחה בכירורגיה אורתופדית, וד"ר יעקב גניזי, מומחה ברפואת ילדים, ומעתה ניתן לקבל במרכז גם שירותי אורתופדית ילדים כולל אולטרסאונד פרקי ירכיים ושירותי נוירולוגית ילדים

פורסם בתאריך: 2.1.24 11:44

ד"ר חאלד אבו דלו, מומחה בכירורגיה אורתופדית, וד"ר יעקב גניזי, מומחה ברפואת ילדים, הצטרפו לצוות מרכז בריאות הילד בנווה שאנן של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי, ויעניקו שירות לילדי כללית בחיפה.

מרכז בריאות הילד בנווה שאנן, בניהולה של ד"ר יעל ויין, שנפתח לפני פחות משנה, ממשיך להרחיב את שרותיו, וכעת ניתן לקבל גם שירותי אורתופדית ילדים ואולטרסאונד פרקי ירכיים על ידי ד"ר אבו דלו ונוירולוגית ילדים על ידי ד"ר גניזי.

ד"ר אבו דלו (38) נשוי + 4, מתגורר בחיפה. את ההתמחות באורתופדיה סיים בשערי צדק בירושלים ואת תת ההתמחות באורתופדיה ילדים סיים בקריה הרפואית רמב"ם. שנתיים נוספות עשה במרכז McGill שבקנדה. ד"ר אבו דלו עובד גם במחלקת אורתופדיה ברמב"ם.

"אני שמח מאוד להיות חלק מצוות מרכז בריאות הילד בנווה שאנן ולהעניק רפואה מקצועית לילדי כללית בחיפה. כשהייתי צעיר רציתי לעסוק בהייטק. לפני שנים, אבי סבל מבעיה אורתופדית שהקשתה על תפקודו. הרופא האורתופד שטיפל בבעיה סייע לו להחלים ושיפר רבות את איכות חייו. החוויה של אבי הייתה כה טובה, והוא חלם שבנו יהיה רופא אורתופד, ואני מצאתי עצמי נמשך לסיפור ולאהבת המקצוע, ולכן החלטתי ללמוד רפואה" מספר ד"ר אבו דלו.

הטיפ הבריאותי של ד"ר אבו דלו: "אני ממליץ למטופלים שלי ובכלל לכולם לעסוק בפעילות ספורטיבית קבועה. כאשר הפעילות היא משפחתית, מתונה ונעשית בהנאה, קל יותר להתמיד בה ביומיום ובמקביל ליהנות מזמן איכות עם המשפחה".

 

 

ד"ר יעקב גניזי (54) נשוי + 6, מתגורר במורשת, רופא ילדים במרפאות כללית ברכסים ומנהל מחלקת ילדים במרכז הרפואי בני ציון.

את לימודי הרפואה סיים באוניברסיטת תל אביב, והתמחות בילדים עשה בבית חולים העמק מקבוצת כללית. תת התמחות בנוירולוגית ילדים עשה ברמב"ם.

"בחרתי במקצוע הרפואה כי רציתי לעזור לאנשים. אני רואה זאת כשליחות וכדבר המתגמל ביותר בעולם. זה מה שמניע אותי כל יום מחדש", אומר ד"ר גניזי ומוסיף: "המסר שלי למטופלים הוא שרפואה מונעת היא הדרך הטובה ביותר להישאר בריאים".

ד"ר יעל ויין, מנהלת מרכז בריאות הילד בנווה שאנן של כללית: "מרכז בריאות הילד בנווה שאנן הוא הגשמת חזון, הוא בית מסוג חדש לילדים, שלא היה כדוגמתו. הוא נגיש וידידותי, כאשר הילד ומשפחתו מכירים את המקום ואת הצוות שמטפל בהם מיום הלידה. באותו הבית ותחת קורת גג אחת פועלים יועצים בכירים, אשר מגיעים מבתי החולים לתת שירות עד הבית, במרכז רפואי אחד שנמצא בקהילה, ללא צורך להגיע למרפאות בבתי החולים. מינימום ביורוקרטיה, אין צורך בהתחייבויות, והזמינות גבוהה. בשנת 2024 נמשיך להתרחב ואנו עתידים לקלוט מומחית בהמטולוגיה ילדים וכן מומחית ריאות שתבצע תפקודי ריאה במרפאה".

בנוסף לשירותים החדשים, במרכז ניתן לקבל מגוון שירותי רפואה: רפואת ילדים, עור, אף-אוזן-גרון, נפרולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר