ד"ר אורלי ויינשטיין, סמנכ"לית בתי החולים של כללית בביקור בכרמל (צילום: אלי דדון)
ד"ר אורלי ויינשטיין, סמנכ"לית בתי החולים של כללית בביקור בכרמל (צילום: אלי דדון)

"כרמל הוא בית חולים ייחודי ומצטיין עם צוותים והון אנושי מיוחד"

סמנכ"לית בתי החולים של כללית, ד"ר אורלי ויינשטיין, ערכה ביקור מקצועי במרכז הרפואי כרמל, במהלכו קיבלה סקירה מקיפה על החידושים שהוטמעו בבית החולים, על התוכניות לטווח הקצר ועל ההיערכות למעבר בית החולים למרכז החדש שיוקם בקרית את

פורסם בתאריך: 8.1.24 13:27

סמנכ"לית חטיבת בתי החולים של כללית, ד"ר אורלי ויינשטיין, ערכה ביקור מקצועי במרכז הרפואי כרמל בלוויית בכירי החטיבה. מנהל בית החולים, ד"ר אבי גולדברג, וחברי ההנהלה פירטו בפני ד"ר ויינשטיין את תוכניות בית החולים לתקופה הקרובה וכן על ההיערכות לקראת המעבר הגדול של כרמל למרכז הרפואי החדש שיוקם בקרית אתא.

ד"ר גולדברג ציין, כי למרות שאנחנו בשנת מלחמה מורכבת, בבית החולים מחויבים להמשיך ולחזק את השגרה. הוא דיבר, בין היתר, על הטמעת טכנולוגיות כירורגיות חדשות בבית החולים ועל בניית כוח אדם חדש מתוך חזון של גדילה והמעבר לקרית אתא.

בסיור במחלקה הנוירולוגית (צילום: אלי דדון)

בסיור במחלקה הנוירולוגית (צילום: אלי דדון)

המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל דורי בז'רנו הציג את תוכניות הפיתוח המתקדמות של בית החולים, הכוללות היערכות להפעלת מכון ה-PET סיטי ברבעון הראשון של השנה, פתיחת חדר צנתורים שלישי, תוכניות ליחידת שבץ במחלקה הנוירולוגית, קידום יחידת אשפוז המטו-אונקולוגית, הרחבה ופיתוח של יחידת פה ולסת ועוד.

ד"ר ויינשטיין וצוותה התרשמו מהפרויקטים מרשימים בכרמל, בהם צמיחת המכון הגנטי, פרויקט "שחרור דיגיטלי", הפרויקטים זוכים מתחרות הבירו-קאט הייחודית של כרמל, ובהם פרויקט "תזונה ברצף", שנעשה בשיתוף פעולה מוצלח עם מחוז חיפה ופרויקט רישום מחשובי למרשמים ייעודים. כמו כן, הם נחשפו לפרויקטים מיוחדים בחטיבת הסיעוד המובילה של כרמל, ובהם פרויקט תקשורת במעברים של יחידת אם-עובר וליווי רגשי מיוחד בפגייה, ושמעו גם על פעילותה של אחות קלינית ייעודית ביחידה לטיפול בסוכרת.

בסיור במכון ההמטולוגי (צילום: אלי דדון)

בסיור במכון ההמטולוגי (צילום: אלי דדון)

ד"ר ויינשטיין קיבלה גם סקירה על מרכז החדשנות המצטיין של כרמל וצפתה במצגת על הפעילות החלוצית של צוות חוסן ייחודי בפרויקט שמירה על מרקם החיים המשותף בין יהודים וערבים במרחב העבודה של בית החולים.

 

 

ד"ר ויינשטיין סיירה במחלקות השונות, נפגשה עם צוותי חדר הלידה והפגייה, התרשמה מהבינוי המרשים וההתחדשות במחלקה הנוירולוגית, שמעה על ההתפתחות הגדולה במכון הדימות וצפתה בפעילות המרשימה של מכון ה-MRI. כמו כן, היא סיירה ביחידת האשפוז ההמטולוגי ונפגשה לשולחן עגול עם מנהלי מחלקות מובילים, כדי לשמוע מהם על הצרכים והתוכניות לעתיד.

בסיור בחדרי הלידה (צילום: אלי דדון)

בסיור בחדרי הלידה (צילום: אלי דדון)

לביקור בכרמל הצטרפה גם ריקי זטלנד, האחות הראשית החדשה של כללית, שזה היה יומה הראשון בתפקיד. זטלנד זכתה לחיבוק ולזר פרחים ממנהלת הסיעוד של כרמל, אהובה טל.

בסיום היום, הודה ד"ר גולדברג לד"ר ויינשטיין ולצוות הנהלת החטיבה על הביקור ועל העזרה העוצמתית לאורך כל השנה.

מנהלת הסיעוד של כרמל אהבה טל מעניקה זר פרחים למנהלת הסיעוד החדשה ריקי זטלנד (צילום: אלי דדון)

מנהלת הסיעוד של כרמל אהבה טל מעניקה זר פרחים למנהלת הסיעוד החדשה ריקי זטלנד (צילום: אלי דדון)

ד"ר ויינשטיין סיכמה את היום: "כרמל הוא בית חולים ייחודי ומצטיין עם צוותים והון אנושי מיוחד. לכרמל יכולות מעולות בהובלת פרויקטים מורכבים ומשימות של חדשנות. אני גאה בבית החולים ונמשיך לתמוך ולקדם את כרמל כמרכז רפואי מוביל ומצטיין. אני מבקשת לומר תודה מיוחדת לכל צוותי בית החולים על ההירתמות המיוחדת לסייע במלחמה לבית החולים סורוקה ולכל מקום שבו התבקשתם לעזור. בשמי, בשם הכללית ובשם כל הפצועים תודה לכם מכל הלב".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כשלון הקונספציה של משרד הבריאות הכושל

    כשיש מצוקת מיטות אישפוז בכל מטרופולין חיפה הפתרון זה לא להעביר את בית חולים כרמל לקרית אתא אלא להקים בקרית אתא בית חולים חדש שיתבסס על אסותא מלב המפרץ. כמו שעשו בבאר שבע, באשדוד ובראשל"צ.
    רק בחיפה הורסים בית חולים אחד כדי להקים במקום אחר. ככה לא פותרים את מצוקת המקום.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר