ד”ר מיכאל אהרון וד”ר פבל קריצקוב עם הצעיר שנפצע ונותח (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)
ד”ר מיכאל אהרון וד”ר פבל קריצקוב עם הצעיר שנפצע ונותח (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)

נפצע ביוון, הוטס לישראל ונותח בלין

צעיר בן 18 שנפצע בחופשה ביוון שלח לרופא שלו צילומים בווטסאפ ואובחן כסובל משבר מורכב בכף רגלו. הוא הוטס ארצה ונותח במרכז הרפואי לין

פורסם בתאריך: 17.8.17 15:15

ד"ר מיכאל אהרון, מנהל האגף הכירורגי-אורטופדי של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי לין, קיבל בשבוע שעבר בשעת ערב שיחת טלפון בהולה מד"ר עמית פורת, מנהל מרפאת כללית בטירת כרמל מערב. ד"ר פורת סיפר כי הוא קיבל פנייה דחופה ממטופל שלו, בחור בן 18 ששהה באותה עת בחופשה ביוון, נפצע וסבל משבר בכף רגלו. הוא התרשם מצילומי הרנטגן שבוצעו ביוון ושהועברו אליו בווטסאפ שמדובר בשבר מורכב המחייב חוות דעת של אורטופד מומחה, ולכן פנה להתייעצות עם ד"ר אהרון. זה אכן אישר את האבחנה של המומחה ברפואת המשפחה וקבע כי יש צורך בקיבוע ניתוחי של השבר.

לאחר חוות הדעת החליט הצעיר שאם זהו המצב הוא מעדיף לבצע את הניתוח בארץ ולא ביוון. הצוות בלין הודיע למשפחה שהוא נערך לקלוט אותו לניתוח עם הגיעו ארצה, והמשפחה דאגה לטיסה מוקדמת. במבצע בזק נערכו הצוותים הרפואיים לבצע את הניתוח למחרת, סמוך למועד נחיתתו בארץ. הניתוח בוצע בהצלחה על ידי ד"ר פבל קריצקוב, מומחה בכירורגיה אורטופדית.

ד"ר אהרון מציין כי לביצוע איחוי מהיר ונכון יש חשיבות רבה, שאם לא כן השבר מתחבר ללא ניתוח וגורם לדפורמציה ולהגבלה בהליכה, ולכן היתה חשיבות בהיערכות מהירה לביצוע הניתוח ולקיבוע שימנע מהבחור נכות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר