סדנה לאם ולתינוק (צילום שירותי בריאות כללית)
סדנה לאם ולתינוק (צילום שירותי בריאות כללית)

להתעמל עם התינוק – לא רק במרפאת רש ובקריון

שירותי בריאות כללית מתכננת להרחיב את הסדנאות שהיא מציעה בחיפה ובקריות אשר במסגרתן יולדות טריות חוזרות לכושר גופני תוך פעילות משולבת עם תינוקן

פורסם בתאריך: 31.8.17 12:18

שירותי בריאות כללית, שמפעילה סדנאות המשלבות פעילות גופנית של יולדות טריות עם תינוקן, תרחיב את פרישתן למקומות נוספים מעבר למוקדי פעילותן כיום – במרפאת רש במרכז הכרמל ובמגדל 2 בקריון. כל סדנה מבוססת על ארבעה מפגשים שבועיים והיא נערכת במסגרת רפואית על ידי מנחה מוסמכת.

משתתפות הסדנה הן נשים לאחר לידה שמעוניינות לחזור לכושר גופני בלי להיפרד מהתינוק אלא תוך שילובו בפעילות. כך למשל, בתרגיל הרמת רגל, כל כיפוף מיועד כדי לנשק את התינוק ששוכב על המזרון. המתכונת הזו, מסבירה מנהלת המחלקה לקידום בריאות של הכללית במחוז ענת ספרוני-אליהו, מאפשרת לאמהות הטריות לשוב לפעילות גופנית ומקנה ליולדת כלים והמשך תרגול בבית.

את הסדנה מעבירות פיזיותרפיסטיות ומאמנות כושר מוסמכות. תמר יאירי-כהן, פיזיותרפיסטית התפתחותית מהמכון להתפתחות הילד של הכללית בחיפה שמעבירה חלק מהסדנאות, מסבירה שהיא נועדה לתרום לחיזוק רצפת האגן ושרירים מייצבים לשמירה על דופן הבטן והגב התחתון. בנוסף תורמת הפעילות בסדנה לעיצוב ולחיטוב הגוף, בדגש על מתן הדרכה על יציבה נכונה בעת הטיפול בתינוק.

 

סדנה לאם ולתינוק (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

סדנה לאם ולתינוק (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר