פעילות של עמותת חודש טוב
פעילות של עמותת חודש טוב

נדל"ן ותרומה לקהילה משלבים כוחות

קבוצת הנדל"ן אבי רחמים הפכה לנותנת החסות של עמותת חודש טוב, המחלקת מדי חודש מאות חבילות שי בבתי חולים ברחבי הארץ. כעת הם מתכננים להגדיל את היקף העשייה, להגיע ליותר חולים ולחבר גופים ואנשים נוספים לתרומה לקהילה

פורסם בתאריך: 29.8.17 11:21

קבוצת הנדל"ן אבי רחמים סיכמה על הפיכתה לנותנת החסות הרשמית של עמותת חודש טוב, אשר מחלקת מדי חודש מאות חבילות שי בבתי חולים ברחבי הארץ, וביחד הם מתכננים להגדיל את היקף העשייה, להגיע ליותר חולים ברחבי הארץ ולחבר גופים ואנשים נוספים לתרומה לקהילה.

עמותת חודש טוב התחילה את דרכה בשנת 2010 כפרויקט חיפאי אשר פועל בבתי החולים בעיר, וכיום היא עמותה רשומה ברשם העמותות שפועלת בבתי חולים ברחבי הארץ עם עשרות פעילים ומתנדבים. העמותה היא מלכ"ר (מוסד ללא כוונת רווח) ואיש מעובדיה או ממנהליה אינו מקבל שכר. מטרותיה של העמותה, מעבר להעלאת חיוך על פניהם של אלפי חולים ובני משפחותיהם, היא להנגיש את העשייה החברתית לכל אדם ולהקל על ההליך שעוברים בעלי הרצון להתנדב ולפעול למען האחר.

קבוצת אבי רחמים היא חברת בנייה העוסקת בהקמה ובפיתוח של מבנים ותשתיות בכל רחבי המדינה. החברה, שמבצעת עבודות במשרדי ממשלה ומקימה פרויקטים של מגורים ומסחר במזרח אירופה, סיימה לאחרונה כמה פרויקטים למגורים בחיפה.

כחלק מחסותה של הקבוצה היא תממן את כלל חבילות השי המחולקות בבתי החולים, ובנוסף תעניק מלגת לימודים לרכז עמותת חודש טוב הנכנס, אשר יתכלל את פעילותה של העמותה ברמה ארצית. באמצעות החסות מקווים בעמותה להגדיל את היקף העשייה ולהגיע לכמה שיותר חולים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר