רו"ח אלי כהן (צילום: יובל חן)
רו"ח אלי כהן (צילום: יובל חן)

מנהל מרחב חדש לשירותי בריאות כללית

רו”ח אלי כהן, סמנכ”ל הכספים של קופת החולים, נבחר למנהל מרחב חיפה וגליל מערבי במקומה של פרופ’ מ”ק חן שפירא שתצא לשבתון

פורסם בתאריך: 19.9.17 12:01

שירותי בריאות כללית בחרה מנהל חדש מרחב חיפה וגליל מערבי – רו”ח אלי כהן, ששימש עד כה סמנכ”ל הכספים של הקופה. דירקטוריון הכללית בראשותו של אלי אדמוני אישר את המלצתו של מנכ”ל הקופה נועז בר ניר למנות את כהן, שיחליף את פרופ’ משנה קליני חן שפירא שהודיעה על יציאתה לשנת שבתון אקדמי.

כהן, יליד קרית חיים בן 53, נשוי לאמירה ואב לשלושה, הוא בוגר אוניברסיטת חיפה בכלכלה ובראיית חשבון ובעל תואר MHA בהצטיינות יתרה במינהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. כהן צבר ניסיון רב בתפקידי ניהול במערכת הבריאות: הוא התחיל את דרכו בכללית כמנהל כספים במחוז צפון, ניהל את חברת תל-בר של הכללית, ניהל את מחוז הצפון הקופה, ובתשע השנים האחרונות כיהן כסמנכ”ל הכספים שלה.

בתפקידו החדש ינהל כהן את המרחב הכולל את המרכז הרפואי כרמל ואת מחוז חיפה וגליל מערבי – המחוז הגדול בארץ שבתחומו פועלות כ־200 מרפאות אם ועוד עשרות מרפאות עצמאיות לצד המרכזים הרפואיים גדולים לין וזבולון, ואשר משתרע מיישובי חוף הכרמל בדרום ועד גבול לבנון בצפון – ויופקד על תקציב כולל של כ־5.5 מיליארד שקל.

כהן: “מרגש עבורי לחזור הביתה ואני רואה אתגר גדול בביסוס ובפיתוח השירות הרפואי המיטבי לתושבי הצפון, תוך סגירת פערים בין השירות אשר ניתן במרכז הארץ ובאזורי הפריפריה. אני שמח שניתנה לי ההזדמנות להמשיך ולהוביל את השירות של הכללית במתכונת של מרחב ולפתח את התשתית שפיתחה פרופ’ שפירא של מרחב המשלב את השירות בבית החולים כרמל עם השירות בקהילה. שילוב זה מעניק עוצמה סינרגטית לשירות שאנו מעניקים למטופלים שלנו. רבים מהרופאים משותפים לבית החולים ולקהילה, כך שמובטח רצף טיפולי מיטבי”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר