ד"ר אפרת גיל (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר אפרת גיל (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהלת חדשה לשירות הגריאטרי בכללית

ד”ר אפרת גיל נבחרה לנהל את השירות הגריאטרי של שירותי בריאות כללית במרחב חיפה וגליל מערבי שבו מטופלים יותר מ-110 קשישים

פורסם בתאריך: 26.10.17 12:10

ד”ר אפרת גיל נבחרה לתפקיד מנהלת השירות הגריאטרי של מרחב חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית. במסגרת התפקיד היא תהיה אחראית על הובלת השירות ועל פיתוח מערך ייעוץ למחלקות האשפוז במרכז הרפואי כרמל תוך מתן רצף טיפולי.

לד”ר גיל, תושבת חיפה, נשואה ואם לשלושה, תואר ראשון בכימיה מהטכניון. בהמשך היא סיימה את בית ספר לרפואה בטכניון, התמחתה ברפואה פנימית במרכז הרפואי בני ציון ועשתה התמחות על בגריטאריה בבית החולים פלימן. ד”ר גיל היא חברה בוועד המנהל של המרכז לחקר ולימוד הזקנה באוניברסיטת חיפה, מרצה לסטודנטים לרפואה ומרכזת את הסבב הקליני לגריאטריה.

 

 

צוות הגריאטריה של הכללית במרחב כולל שמונה רופאים מומחים בגריאטריה, ארבע אחיות ושתי רפרנטיות גריאטריה במינהלות האזוריות, חמש עובדות סוציאליות ומנהלת אדמיניסטרטיבית, והוא מטפל ב-110 קשישים. המרפאה המרכזית ממוקמת בחיפה, ולה שלוחה בקריות וצוותים הפרושים בכל המחוז.

נוסף על טיפול פרטני נערכות הדרכות לרופאים באשר להיבטים הייחודיים של החולה הקשיש וצרכיו המיוחדים. הצוות פועל כדי לאתר ניצולי שואה ולסייע להם, מעורב בפעילות בקהילה, בין השאר בהרצאות בפורומים ובעמותות שונות, מפעיל תוכנית התנדבותית לסיוע למשפחות חולי אלצהיימר, ובמרפאה הגריאטרית מתקיימות קבוצות תמיכה למטפלים עיקריים ולעובדים זרים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר