משתתפי כנס האנדוקרינולוגיה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
משתתפי כנס האנדוקרינולוגיה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית ערכה כנס בתחום האנדוקרינולוגיה

ד"ר עדנאן זינה, מנהל המחלקה לאנדוקרינולוגיה של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי זבולון, יזם את הכנס וציין בדברי הפתיחה שלו את חשיבות הקשר בין הרפואה הראשונית לרפואה היועצת

פורסם בתאריך: 4.1.18 11:35

יותר מ-100 רופאים ואנשי מקצוע מבתי חולים וממרפאות באזור הצפון השתתפו בכנס אנדוקרינולוגיה שנערך בחיפה ביוזמתו ובהובלתו של ד"ר עדנאן זינה – מנהל המחלקה לאנדוקרינולוגיה של שירותי בריאות כללית במרכז הרפואי זבולון בניהולו של ד"ר עבד סעדי. ד"ר זינה עורך את הכנס פעם בשנתיים במטרה לקדם את הידע של רופאי המשפחה בתחום האנדוקרינולוגי.

ד"ר זינה הדגיש בדברי הפתיחה שלו את חשיבות הקשר בין הרפואה הראשונית לרפואה היועצת בתפישה אשר רואה את המטופל במרכז. הרצאתו עסקה בנושא בלוטת התריס והתמקדה בתפקודי הבלוטה בזמן היריון.

 

 

בהמשך הכנס נערכו עוד כמה הרצאות: ד"ר מיכל גרשינסקי מהמרכז הרפואי לין הרצתה על אקרומגליה; ד"ר ילנה גולדין, אנדוקרינולוגית בכירה בזבולון, הציגה ממצא אקראי באדרנל והסבירה את תפקידו של רופא המשפחה בהכנת המטופל; ד"ר אלינה גרמן ממחלקת אנדוקרינולוגיה ילדים בזבולון הציגה נתונים לגבי בעיות גדילה; אירינה וילן, מנהלת הסיעוד בחטיבה הפנימית בזבולון, הציגה את נושא הכנת המטופל לאחר כריתה מלאה של בלוטת התריס בעקבות ממאירות; ד"ר אחמד ח'טיב, מתמחה באנדוקרינולוגיה ומומחה ברפואת המשפחה וברפואה פנימית, הציג נתונים לגבי קשריות בבלוטת התריס; ד"ר יובל גרובר, נוירוכירורג בכיר מבית החולים הגליל בנהריה התייחס לניתוח ההיפופיזה; ד"ר שגית זולוטוב מהקריה הרפואית רמב"ם הציגה נתוני מעקב לאחר ניתוח בלוטת התריס בעקבות ממאירות; וד"ר משה זלוצובר מרמב"ם דיבר על חידושים בטיפול בחולה הסוכרתי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר