ד"ר שרון אלרעי (צילום: אלי דדון)
ד"ר שרון אלרעי (צילום: אלי דדון)

ד"ר שרון אלרעי פרייס מונתה לסגנית מנהל כרמל

עד כה שימשה ד"ר אלרעי פרייס כמנהלת מערך האיכות והבטיחות של בית החולים, וכעת היא תצטרף לשני סגניו האחרים של ד"ר אבי גולדברג - ד"ר רוני דיוקמן וד"ר גיל לביא

פורסם בתאריך: 25.3.18 13:43

ד"ר שרון אלרעי פרייס מונתה לסגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל. עד כה שימשה ד"ר אלרעי כמנהלת מערך האיכות והבטיחות של בית החולים, וכעת היא תצטרף לשני סגניו האחרים של ד"ר אבי גולדברג – ד"ר רוני דיוקמן וד"ר גיל לביא. ד"ר לביא יעבוד בשנה הקרובה במשך מחצית מזמנו בהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית במסגרת התמחותו במינהל רפואי, ומינויה של ד"ר אלרעי נועד לתת לכך מענה ולחזק את ההנהלה הרפואית בכרמל.

ד"ר אלרעי פרייס, 44, היא תושבת חיפה, נשואה ואם לארבעה ילדים. היא בוגרת בית הספר לרפואה בטכניון, השלימה התמחות במחלקה פנימית בכרמל, עשתה התמחות משולבת במחלות זיהומיות ובאיכות ב-Hitchcock Medical Center בדארמות', ארצות הברית, ולאחר מכן שימשה במשך שלוש שנים כ-State Epidemiologist של מדינת ניו המפשייר. היא חזרה לכרמל בשנת 2013 כרופאה בכירה ביחידה למחלות זיהומיות ומניעת זיהומים, ובשנת 2015 מונתה לתפקיד מנהלת מערך האיכות והבטיחות של כרמל.

מאוקטובר 2017 ד"ר אלרעי היא עמיתה בתוכנית ענבר – תוכנית יוקרתית של ארגון מעוז ומשרד הבריאות שמטרתה היא להכשיר מנהיגים במערכת הבריאות. במסגרת תפקידה כסגנית המנהל תהיה ד"ר אלרעי פרייס אחראית על מגוון נושאים ותשמש בין השאר כמנהלת חדרי הניתוח.

 

 

ד"ר אלרעי פרייס: "כרמל הוא הבית שלי, ואני מודה על האמון שניתן בי ועל ההזדמנות להיות חלק מהצוות שמוביל את בית החולים. כרמל נותן טיפול איכותי ומתקדם למטופלים על ידי צוות מסור ורציני, שטובת המטופלים היא תמיד לנגד עיניו. אנחנו יודעים שפעמים רבות יש קושי לעבוד במערכת בצורה יעילה וטובה ושתמיד יש מקום לשיפור. בעיני, תפקיד ההנהלה הוא לעזור לצוות בשטח לתת את הטיפול הטוב ביותר ולתמוך בו כמה שניתן. במסגרת תפקידי אנסה לעשות בדיוק את זה".

ד"ר גולדברג בירך את ד"ר אלרעי פרייס על המינוי ועדכן כי היא אלרעי תמשיך לנהל את מערך האיכות, תקבל לאחריותה תחומים נוספים, תשתלב בניהול השוטף ותשתתף בסבב מנהל בית חולים כונן.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיר הגר

    לא ידעתי שיש כאילו נשים מוכשרות בעיר חיפה. הרי ראש העיר היא עינת קליש גם כן אישה. איך השם שלה האמיתי שרון אלרעי או פרייס אלרעי? גם לה יש חגורה שחורה בקאראטה כמו לראש העיר עינת קליש?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר