ד"ר עופר גלילי (צילום: אלי דדון)
ד"ר עופר גלילי (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש למחלקה לכירורגיית כלי דם בכרמל

ד"ר עופר גלילי חוזר למחלקה שבה הוא התמחה לפני עשור: "אני שמח לחזור לבית החם שבו גדלתי והתמחיתי, לבנות את המחלקה מחדש ולחזק אותה"

פורסם בתאריך: 23.4.18 11:01

ד"ר עופר גלילי מונה למנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם במרכז הרפואי כרמל. ד"ר גלילי (47), תושב חיפה נשוי+5, למד בבית הספר הריאלי בעיר וסיים את לימודי הרפואה בטכניון בשנת 1996. הוא התמחה בכירורגיית כלי דם בכרמל בשנת 2008, ולאחר ההתמחות הוא עבד במקביל בכרמל ובמחלקת כלי דם בבית החולים פוריה בטבריה. במשך שנתיים עסק ד"ר גלילי במחקר מתקדם בבית החולים מיו קליניק בארצות הברית, ובשנת 2013 הוא מונה למנהל מחלקת כלי דם בבית החולים הילל יפה בחדרה. כעת הוא חוזר לנהל את המחלקה שבה התמחה.

"אני שמח לחזור לבית החם שבו גדלתי והתמחיתי, לבנות את המחלקה מחדש ולחזק אותה", אמר ד"ר גלילי, "אני מאמין שבאמצעות חיזוק כוח האדם המקצועי נוכל לחדש ולהצעיד קדימה את המחלקה ולתת למטופלים שלנו את הטיפולים הטובים והמגוונים ביותר הקיימים בכירורגיית כלי דם, תוך דגש על הקשר החזק עם הקהילה במרחב".

 

 

המחלקה בניהולו של ד"ר גלילי המחלקה מספקת את כל השירותים בתחום כלי הדם, ובהם ניתוחי עורקי רגליים וניתוחי אורטה. בתהליכי העבודה לשנת 2018 מכין ד"ר גלילי להקים מרפאת ורידים ומרכז טיפולי ורידים בגלי רדיו. המחלקה מספקת גם שירותי מרפאות חוץ בקהילה, כאשר רופאי המחלקה פועלים גם במרפאות במרכז חורב ובמרכז הרפואי זבולון. צוות המחלקה מונה שישה רופאים מומחים ומתמחים.

"המחלקה עובדת בממשקים טובים עם מחלקות בית החולים כמו ניתוחי חזה ונוירולוגיה ומעניקה שירות פנים מעולה בתוך בית החולים", אומר ד"ר גלילי, "המטרות שלי הן לייצב את המחלקה, להגדיל את מגוון השירותים שהיא נותנת ולצאת עם מומחי המחלקה אל הקהילה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר