ד"ר אמנון רופא וד"ר נועם יהודאי (צילום: אסנת זיבנברג)
ד"ר אמנון רופא וד"ר נועם יהודאי (צילום: אסנת זיבנברג)

ד"ר נועם יהודאי מונה לסמנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון

רק לפני כארבעה חודשים נבחר ד"ר נועם יהודאי לעוזר הרפואי של מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, והשבוע הוא מונה השבוע לסמנכ"ל בית החולים

פורסם בתאריך: 11.6.18 19:41

ד"ר נועם יהודאי, שרק לפני כארבעה חודשים נבחר לעוזר הרפואי של מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא, מונה השבוע לסמנכ"ל בני ציון.

ד"ר יהודאי, 44, נשוי ואב לשתי בנות, יליד ותושב חיפה, בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, הוא מומחה ברפואת אף, אוזן וגרון – כירורגיית ראש וצוואר. הוא בעל תואר שני (MHA) במינהל מערכות בריאות מבית הספר לניהול של אוניברסיטת בן גוריון. בשנת 2017 פרש ד"ר יהודאי משירות קבע בדרגת רב סרן, כאשר בתפקידו האחרון שימש כראש תחום רפואת אף, אוזן וגרון בצה"ל וכשותף בקבוצה של אנשי רפואה בתוכנית ענבר של משרד הבריאות וארגון מעוז, שמטרתה היא להכשיר עתודה ניהולית ברפואה.

 

 

במסגרת תפקידו כעוזר הרפואי של ד"ר רופא הוא היה אחראי על תוכנית העבודה השנתית של בית החולים, שותף להיערכות לקראת מבדק ההסמכה הבין לאומי של ה-JCI, חבר בוועדת האיכות של בית החולים ושותף לניהול השוטף שלו לצד סגני המנכ"ל והמנהל האדמיניסטרטיבי. ד"ר יהודאי עובר כעת התמחות על במינהל רפואי, ובמקביל לומד לתואר שני נוסף במינהל עסקים (MBA) עם התמחות בניהול רפואי בבית הספר לניהול של אוניברסיטת תל אביב.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר