אירנה מלנבסקי, ד”ר לילך צולר וד"ר רחל דהן (צילומים: דוברות שירותי בריאות כללית, צבי מינקוביץ’)
אירנה מלנבסקי, ד”ר לילך צולר וד"ר רחל דהן (צילומים: דוברות שירותי בריאות כללית, צבי מינקוביץ’)

מינויים חדשים בהנהלת שירותי בריאות כללית במחוז

מנהלת רפואית, מנהלת מינהלת ומנהלת רוקחות חדשות למחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית

פורסם בתאריך: 14.6.18 12:26

ד”ר לילך צולר מונתה לתפקיד המנהלת הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי בשירותי בריאות כללית וכסגנית מנהל המרחב. ד”ר צולר, 44, תושבת חיפה, נשואה ואם לשלושה, היא בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון ומומחית ברפואת עור ומין, ונוסף על כך היא מחזיקה בתואר במינהל עסקים עם התמחויות בניהול מערכות בריאות ובמינהל רפואי. היא למדה רפואה במסגרת העתודה האקדמית של צה”ל, סיימה כסטאז’רית מצטיינת ברמב”ם, ובתפקידה האחרון בצבא היא שימשה כמפקדת במרפ”א צפון (בית חולים 10). עם שחרורה מצה”ל, היא מילאה שורה של תפקידי ניהול במכבי שירותי בריאות, ולפני שנתיים עברה לכללית לתפקיד סגנית מנהלת מרחב חיפה וגליל מערבי. בחודשים האחרונים היא שימשה כממלאת מקום המנהל הרפואי של המחוז, וכעת היא מונתה למנהלת הרפואית.

 

 

ד”ר רחל דהן מונתה לתפקיד מנהלת מינהלת חיפה לאחר שכיהנה בשבע השנים האחרונות כמנהלת מינהלת קריות. ד”ר דהן, תושבת חיפה, נשואה ואם לשניים, מחליפה את ד”ר רחל לוצאטי שעברה למחוז צפון. היא למדה רפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב והתמחתה ברפואת משפחה. היא השלימה לימודי מאסטר ברפואת משפחה ובחינוך רפואי באוניברסיטת לונדון באונטריו, קנדה. ד”ר דהן מורשית לטפל בהיפנוזה והיא פעילה מאוד בתחום הגמילה מעישון.

אירנה מלנבסקי מונתה למנהלת הרוקחות של המחוז. מלנבסקי, 36, תושבת קרית חיים, נשואה ואם לשלוש בנות, סיימה בהצטיינות תואר ראשון ברוקחות באוניברסיטת בן גוריון והיא מחזיקה בתואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת חיפה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר