ד"ר אבי גולדברג, ד"ר אמנון רופא, פרופ' רפי ביאר ויונה יהב חותמים על האמנה לשיתוף פעולה (צילום: אלי דדון)
ד"ר אבי גולדברג, ד"ר אמנון רופא, פרופ' רפי ביאר ויונה יהב חותמים על האמנה לשיתוף פעולה (צילום: אלי דדון)

נחתמה אמנה לשת"פ בין בתי החולים לחברות סטרט אפ

שלושת מנהלי בתי החולים הגדולים בחיפה - פרופ' רפי ביאר מהקריה הרפואית רמב"ם, ד"ר אבי גולדברג מהמרכז הרפואי כרמל וד"ר אמנון רופא מהמרכז הרפואי בני ציון - וראש העיר יונה יהב חתמו על אמנה לשיתוף פעולה בין מרכזים רפואיים לחברות הזנק במטרה לקדם את תחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי

פורסם בתאריך: 5.8.18 09:29

במפגש של שלושת מנהלי בתי החולים הגדולים בחיפה – פרופ' רפי ביאר מהקריה הרפואית רמב"ם, ד"ר אבי גולדברג מהמרכז הרפואי כרמל וד"ר אמנון רופא מהמרכז הרפואי בני ציון – עם ראש העיר יונה יהב חתמו הארבעה על אמנה לשיתוף פעולה בין מרכזים רפואיים לחברות הזנק במטרה לקדם את תחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי.

האמנה נחתמה ביוזמתה של עיריית חיפה בשיתוף עם המכון הישראלי לחדשנות, קהילת BeWellHaifa, החברה הכלכלית לחיפה ופרויקט "יוזמה לאומית חיפה" בהובלתו של אראל מרגלית, והכוונה היא לצרף אליה בעתיד הקרוב גורמים נוספים בתחום הרפואה, ובהם קופות החולים הפועלות בעיר.

באמנה מתחייבים הצדדים השותפים לה לטפח שיתופי פעולה בין קהילת יזמים למרכזים הרפואיים, למכוני המחקר הרפואיים ולעירייה; להוביל מהלכים עירוניים וארגוניים לקידום הרפואה הדיגיטלית והמכשור הרפואי בעיר; ליצור את התנאים לשגשוגן של חברות סטרט אפ באופן שתהיה בו תועלת הדדית; לסייע בהנגשת מידע לפי קריטריונים שיקבעו על ידי המרכזים הרפואיים; ולהעניק הכרה לאופייה הייחודי של חיפה בפעילות בתחום הבריאות הדיגיטלית.

האמנה נחתמה במלון Golden Crown בסיטי סנטר במהלך מפגש שאותו קיים פורום הבריאות הדיגיטלית Haifa Health Talk. המפגש התקיים תחת הכותרת "מדברים עם השטח – אתגרי ארגוני הבריאות בחיפה", שבו הציגו ארגוני הבריאות השונים את האתגרים ואת הצרכים שלהם בפני חברות סטרט אפ אשר מעוניינות לקדם טכנולוגיות חדשות. המפגש כלל גם תערוכת טכנולוגיות שבה הוצגו טכנולוגיות חדשניות בתחום הרפואה הדיגיטלית ופגישות בין סטרטאפיסטים לנציגי הארגונים הבריאותיים שבהן נבחנו שיתופי פעולה אפשריים.

 

 

בטקס החתימה על האמנה אמר יהב כי חיפה ממצבת את עצמה כבירת מדעי החיים של ישראל ופועלת לקידום ולעידוד היזמות והסטרט אפים בתחומי הבריאות הדיגיטלית כנושא מרכזי. לדבריו, החתימה על האמנה המשותפת תסייע במשיכה של יזמים טכנולוגיים שיזכו בתמיכתם של מרכזי המחקר הרפואיים שפועלים בחיפה ויבצעו את מחקריהם בעיר.

ד"ר גולדברג ציין כי תחומי הבריאות הדיגיטלית והמכשור הרפואי המתקדם הם מאבני היסוד והעתיד של כרמל וחלק מרכזי מתפישתה של שירותי בריאות כללית כארגון בריאות מוביל בישראל: "זוהי בשורה משמחת לתושבי חיפה והצפון, הצעדים שעשינו עד עכשיו עם המכון לחדשנות, עם BeWellHaifa ועם החברה הכלכלית מכניסים הרבה אופטימיות ותקווה שאנחנו עושים ויכולים לעשות הרבה דברים מצוינים ביחד".


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר