נדיה מרגולין ולאה זק (צילום: אלי דדון)
נדיה מרגולין ולאה זק (צילום: אלי דדון)

רוקחת מכרמל זכתה בפרס למחקרים מצטיינים

הרוקחת נדיה מרגולין מהמרכז הרפואי כרמל זכתה בפרס למחקרים מצטיינים ברוקחות ובפרמקולוגיה בישראל מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב על פיתוח אפליקציה של מחשבון המתבסס על נתוני Big Data למתן מרשם של הזנה תוך ורידית לפגים

פורסם בתאריך: 14.8.18 10:26

הרוקחת נדיה מרגולין מהמרכז הרפואי כרמל זכתה בפרס ע"ש ד"ר דיוויד ווד למחקרים מצטיינים ברוקחות ובפרמקולוגיה בישראל מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב.

מרגולין וצוות המחקר שהיא היתה חברה בו הציגו את העבודה שזכתה בפרס אשר עוסקת בפיתוח אפליקציה של מחשבון המתבסס על נתוני Big Data למתן מרשם של הזנה תוך ורידית לפגים. "זהו נושא חשוב וחיוני מאוד, בעיקר בעולם הדיגיטלי המתפתח", מסבירה מרגולין, "המחקר מתבסס על מתן מרשם 'חכם' ששואב את כל הנתונים הקליניים של המטופל ומסייע למטפל לרשום מרשם נכון ומתאים".

 

 

בצוות המחקר היו שותפים גם טומי אלון, רוקח קליני במחוז חיפה של שירותי בריאות כללית, וצילה מישלס כהן, רוקחת בחברת תרופות. העבודה נעשתה במסגרת קורס רפואה בענן לתואר שני ברוקחות קלינית וניהול רגולטורי באוניברסיטת בן גוריון.

לאה זק, מנהלת בית המרקחת של כרמל, מציינת כי מרגולין, שזכתה בפרס הצטיינות בשירות בשנת 2016, משמשת כרוקחת מחלקתית של המחלקה הנוירולוגית ושל המחלקה האורולוגית וכאחראית על רכש התרופות בבית החולים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר