ד"ר דניאלה נחום (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר דניאלה נחום (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהלת חדשה ליחידה להמשך טיפול של הכללית

במסגרת ארגון מחדש של היחידה להמשך טיפול ומעקב במחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית מונתה ד"ר דניאלה נחום למנהלת היחידה

פורסם בתאריך: 23.8.18 13:23

ד"ר דניאלה נחום מונתה למנהלת היחידה להמשך טיפול ומעקב במחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית. ד"ר נחום מחליפה את ד"ר חנא ליוס ששימש בתפקיד במשך כעשור ועבר לנהל את המרפאה היועצת של הכללית בכרמיאל.

ד"ר נחום, תושבת חיפה, נשואה ואם לשלושה, סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן גוריון בנגב והתמחתה ברפואת משפחה בפקולטה לרפואה בטכניון. היא מילאה שורה של תפקידי ניהול מרפאות בכללית, לאחר שנתיים הקימה מרפאה עצמאית בחיפה ובהמשך עבדה כרופאת טיפול בית ביחידה להמשך טיפול, כולל אשפוז בית והוספיס בית, התמקצעה בטיפול בחולי אי ספיקת לב, אי ספיקת כליות, אנמיה והשמנת יתר מורבידית, ובשלוש השנים האחרונות היא השתלמה בטיפול בפצעים קשיי ריפוי אצל ד"ר משה קוליקובסקי. כעת כאמור היא החלה לנהל את היחידה להמשך טיפול ומעקב של הכללית שעברה ארגון מחדש והותאמה לצרכים המשתנים בשל עלייה במספר הנזקקים לשירות.

 

 

היחידה להמשך טיפול מעניקה מערך טיפולי בית למטופלי הכללית במחוז אשר מרותקים לביתם ומוגבלים בניידותם, ובכך היא מאפשר לחולים להמשיך ולחיות בביתם במקום לשהות תקופות ארוכות בבתי חולים ובמוסדות אשפוז. המטופלים מקבלים בביתם טיפול מורכב שמותאם למחלת הרקע, כולל פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, עירויים וצנתרים. כמו כן מטפל צוות היחידה גם בכ-80 חולים מונשמים.

רות ברוך, מנהלת הסיעוד במחוז ומרכזת נושא המשך טיפול בהנהלת המחוז, מציינת כי על רקע הזדקנותה של האוכלוסייה, העליה הניכרת בתחלואת סרטן והתקדמות הרפואה שמאפשרת תוחלת חיים ארוכה גם לחולים קשים, צפויה עלייה במספר הנזקקים לשירות של היחידה, וכי זוהי הסיבה לארגון מחדש שלה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר