צוות מרפאת כללית סמייל במגדל ארמון (צילום: יח"צ)
צוות מרפאת כללית סמייל במגדל ארמון (צילום: יח"צ)

נפתחה מרפאת כללית סמייל המחודשת במגדל ארמון

במגדל ארמון נערך אירוע לרגל פתיחתה המחודשת של מרפאת כללית סמייל בנוכחותם של ראש העיר יונה יהב, מנכ"ל ש.ל.ה איתן שלייפר ומנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית אלי כהן

פורסם בתאריך: 26.8.18 16:23

אירוע לרגל מרפאת כללית סמייל המחודשת במגדל ארמון בשכונת הדר בחיפה נערך בנוכחותם של ראש העיר יונה יהב, מנכ"ל ש.ל.ה איתן שלייפר, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית אלי כהן, הרופא הראשי של רשת כללית סמייל ד"ר חגי סלוצקי, המנהל הרפואי של מרחב צפון בכללית סמייל ד"ר יצחק נברו, מנהלת התפעול של המרחב חיה קלפוס וצוות המרפאה.

על שיפוצה ושדרוגה של המרפאה היתה אחראית חברת ש.ל.ה – חברה בת של הכללית המנהלת את המותג כללית סמייל. המרפאה מתהדרת בעיצוב עדכני ונעים לצד טכנולוגיה חדשה שתשתלב בחלק מהטיפולים בה. המרפאה כוללת מבחר חדרי טיפול ומעניקה טיפולי שיניים אסתטיים, טיפולי שיניים משמרים, טיפולי יישור שיניים (אורתודונטיה), כירורגיית פה ולסת, רפואת שיניים לילדים, שיקום הפה (פרוסתודונטיה) וטיפולי חניכיים (פריודונטיה).

 

 

יהב: "אני מגיע רבות לבניין ארמון ומקבל שירותים רפואיים ברמה הגבוהה ביותר. גילוי נאות – אני חבר קופת החולים כללית. הנראות היא גורם בלתי נפרד מהחוויה של המטופל".

שלייפר: "כיליד חיפה יש לי סנטימנטים מיוחדים לעיר. אחרי המרפאה היפהפה שפתחנו בכיכר האודיטוריום הגיע תורה של מרפאת ארמון, וכעת היא נמצאת בסטנדרטים של כללית סמייל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר