בדיקה באמצעות מכשיר טייטו (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
בדיקה באמצעות מכשיר טייטו (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית מציעה: בדיקה עצמית בבית

בשירותי בריאות כללית מציעים למבוטחים לרכוש את טייטו - מכשיר לביצוע בדיקות עצמיות בבית ולשידורן און ליין לרופא

פורסם בתאריך: 21.9.18 09:53

שירות חדש בשירותי בריאות כללית: קופת החולים מציעה למבוטחיה אפשרות לערוך בדיקות גרון, אוזניים, דופק, לב, ריאות, עור והאזנה לקולות בטן באופן עצמי וללא צורך להגיע למרפאה, וזאת באמצעות טייטו (Tyto) – מכשיר חדשני שפותח בישראל. המדדים משודרים לרופא און ליין באמצעות אפליקציה ייעודית, כך שיוכל לאבחן את המטופל ולתת לו המלצות לטיפול.

להפעלת השירות קדם פיילוט שנמשך כארבעה חודשים וכלל מטופלים שהתנסו בו ודיווחו כי ההפעלה של המכשיר הטייטו היא פשוטה וידידותית, ורופאים שדיווחו כי הנתונים שהתקבלו דרך המכשיר היו באיכות גבוהה וסייעו להם בהערכת מצבם של המטופלים.
בכללית מציינים כי המכשיר מתאים לכל המבוטחים ומהווה מענה יעיל להורים לילדים קטנים, אשר יוכלו לקבל שירות רפואי בבית במקום להגיע עם הילד החולה למרפאה.

 

 

מנהל מרחב חיפה וגליל מערבי אלי כהן מדגיש כי לשירות החדש יש ערך מוסף במחוז חיפה וגליל מערבי, שבו יש יישובים מרוחקים רבים והוא מאפשר אבחון מרחוק.

מנהל שירותי און ליין בכללית פרופ’ חזי וייסמן: “הטייטו מאפשר ביצוע בדיקה בצורה אמינה ובטוחה כאשר המטופל והרופא נמצאים בשני מקומות שונים. אנו נמצאים בעידן שבו ניתן לתת שירות וייעוץ רפואיים מכל מקום ובכל מקום בלי להיות תלויים בצורך להגיע למרפאה ובשעות פעילותה. השירות יינתן כאשר לרופא יש גישה לתיק הרפואי של המטופל, והייעוץ יהיה מתועד בתיק הרפואי. כמו כן, במקרה הצורך ניתן יהיה להנפיק מרשמים דיגיטליים והפניה לבדיקות נוספות”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר