פרופ' אהוד דודסון והסמנכ"לים של שירותי בריאות כללית בסיור במחוז חיפה וגליל מערבי (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)
פרופ' אהוד דודסון והסמנכ"לים של שירותי בריאות כללית בסיור במחוז חיפה וגליל מערבי (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)

המנכ"ל החדש של הכללית ביקר במחוז חיפה

פרופ' אהוד דודסון, המנכ"ל הנכנס של שירותי בריאות כללית, וצוות הסמנכ"לים של קופת החולים סיירו במחוז חיפה וגליל מערבי של הקופה, וציין שהחזון שלו הוא שהשירות בכללית יהיה נגיש לכל בעיה, בכל גיל ובכל מקום

פורסם בתאריך: 4.11.18 09:43

פרופ' אהוד דודסון, המנכ"ל החדש של שירותי בריאות כללית, וצוות הסמנכ"לים של קופת החולים ערכו סיור במחוז חיפה וגליל מערבי של הקופה, ואליהם התלווה מנהל המרחב אלי כהן.

הביקור נפתח במרפאה היועצת בנהריה, ומשם נסעה המשלחת אל המרכז הרפואי החדש בסכנין. התחנה הבאה היתה קריית בריאות זבולון, ובפניו של דודסון הוצגו תוכניות לחידוש המרכז הבריאותי ולהרחבתו. בתום הסיור בשטח ערך המנכ"ל מפגש עם חברי הנהלת הכללית במרחב, שנערך בבניין הנהלת המחוז בחיפה, ובו השתתף גם מנהל המרכז הרפואי כרמל של הכללית ד"ר אבי גולדברג.

 

 

דודסון ציין כי מחוז חיפה וגליל מערבי, שהוא המחוז הגדול בארץ, הוא למעשה קופת חולים ארצית מבחינת מספר המבוטחים, היקף העשייה ומערך השירותים, והביע את הערכתו לכך שהמחוז מוביל בהישגיו בסקרי יהלום, שבהם מודדת הכללית את שביעות הרצון של המטופלים מהשירות ומהיחס הניתנים להם. במפגש עם עשרות בעלי תפקידים במחוז ציין דודסון שהחזון שלו הוא שהשירות בכללית יהיה נגיש לכל בעיה, בכל גיל ובכל מקום, בדגש על המשך פיתוח השירותים הדיגיטליים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אמא שלי לא מטופלת כראוי בגללו

    לא ברור איך אדם שסוגר כל שירות אפשרי בחיפה ומתעלל בחולים בכלל ובחולי הדיאליזה בפרט עדיין לא מועף מתפקידו. הגיע הזמן לגאול את תושבי חיפה והקריות מעולו הבלתי נסבל של אלי כהן.

  2. liliana

    בעבר, היינו מגיעים לטיפולי שיניים לשימור, כיום, מראש מעכבים את הטיפול כדי להפוך אותו מ"טיפול פשוט משמר" ל"טיפול מורכב"…!

    מוששששששששששששששששששששששששששששחתים… בגלל "הביטוח" רופאים הפכו לשקרנים, רמאים, גנבים וחלקם אף מוגדר כעבריינים, כי אסור לתת טיפטל יקר ומורכב וארוך ומתיש ומטרטר כ"נקמה" על כך שפציינט רוצה הסברים, בא מוכן ויודע מה צריך ומה לא, וגם הרופא/ה יודע/ת ולמרות זאת, עושים הכל כדי לדפוק את האזרח-התושב-המבוטח, ששילם ממיטב כספו אפילו "ביטוח יקר"…!

  3. liliana

    היכן התגובה שלי…?????????????????????????????????????????????????????????????

    אבקש להיפגש אישית עם מנכ"ל הכללית במחוז חיפה היפה… מאחר ומרפאות "שילה" של "הכללית" פועלים גרוע יותר מאשר בעבר, שהרפואה הייתה פחות מתקדמת, היחס היה אנושי, מכיל, מסביר פנים וכו'.
    כיום, מטרטרים ומעכבים ומייקרים את הטיפול הפשוט והמשמר והופכים אותו למורכב יותר ויקר יותר וארוך יותר ומתיש יותר, כדי לבזות את הפציינטית כי העזה לדרוש הסברים ואפשרויות טיפול והבינה את נושא הטיפול וחקרה אותו לעומק והתייעצה עם עוד גורמים פנימיים וחיצוניים, שאפשר היה להבין ולדעת בדיוק עד כמה נגרם "עוול" ונוצר אף "מחדל"… בחסות "קשר השתיקה" של "גילדת הרופאים"…!

    בעבר, הייתי מרוצה הרבה יותר…!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר