משתתפי יום העיון לחולי סרטן הריאה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
משתתפי יום העיון לחולי סרטן הריאה (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

יום עיון לחולי סרטן הריאה

צוותים של שירותי בריאות כללית במרכזים הרפואיים כרמל, לין וזבולון ערכו יום עיון שיועד לחולי סרטן הריאה ולבני משפחותיהם, שבו הוצגו שיטות וטכנולוגיות חדשות בטיפול במחלה

פורסם בתאריך: 31.1.19 09:27

יום עיון לחולי סרטן הריאה ולבני משפחותיהם נערך על ידי צוותים של שירותי בריאות כללית במרכזים הרפואיים כרמל, לין וזבולון. את יום העיון, שהתקיים זו השנה השנייה ושנערך במתנ’’ס בת גלים בחסותן של האגודה למלחמה בסרטן ועמותת רוש מושיטה יד, ארגנה ד”ר שושנה קרן רוזנברג, אחראית תחום סרטן הריאה בשלושת המרכזים הרפואיים של הכללית, והוצגו בו שיטות וטכנולוגיות חדשות בטיפולי סרטן הריאה. כמו כן הושם דגש על טיפול תומך.

את יום העיון פתחו מנהל המערך המרחבי להמטו-אונקולוגיה בכרמל ובלין ד’’ר מאיר פרייס, מנהל לין ד’’ר ארז אלון, ואריאלה ליטוויץ – העובדת הסוציאלית של מחוז צפון באגודה למלחמה בסרטן. בין המרצים היו מנהל שירות הריאות המרחבי של הכללית בכרמל ובמרפאה בקהילה פרופ’ יוחאי אדיר, מנהל היחידה לרפואת ריאות פולשנית בכרמל ד’’ר אמיר אברמוביץ’, מנהל היחידה לניתוחי ריאות בכרמל ובלין ד’’ר רונן גלילי, ד’’ר הייתם נסראללה – רופא בכיר מיחידת הקרינה במערך האונקולוגי בקריה הרפואית רמב”ם, ד’’ר יוליה רוביצקי – אונקולוגית בכירה בלין, וגור קריידלר מהאגודה למלחמה בסרטן.

 

 

לדבריה של ד”ר קרן רוזנברג, בהרצאות ניתנה תמונת מצב עדכנית על פריצת דרך בין לאומית בנושא סרטן הריאה, בתחום הגילוי המוקדם, האבחון והטיפול.
ביום העיון דובר גם על התרומה של קנאביס רפואי כטיפול תומך לחולים עם תסמיני המחלה, כפי שהציג מנהל המרכז למחלות ממאירות בבית החולים העמק פרופ’ גיל בר-סלע.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר