פרופ' אורי רוזנשיין (צילום: שלמה שהם)
פרופ' אורי רוזנשיין (צילום: שלמה שהם)

פרופ' אורי רוזנשיין מבני ציון הלך לעולמו

מנהל מחלקת קרדיולוגיה במרכז הרפואי בני ציון פרופ' אורי רוזנשיין הלך לעולמו. הוא נמנה עם החלוצים העולמיים בתחומו ונחשב לחדשן ולממציא, ועוטר באות המופת על לחימתו במלחמת יום הכיפורים

פורסם בתאריך: 3.2.19 11:58

מנהל מחלקת קרדיולוגיה במרכז הרפואי בני ציון פרופ' אורי רוזנשיין הלך לעולמו. פרופ' רוזנשיין נולד בשנת 1953 בארגנטינה. הוא עלה לארץ, שירת כקצין שריון, נפצע במלחמת יום הכיפורים ועוטר באות המופת על לחימתו בה.

את לימודיו סיים פרופ' רוזנשיין בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב, ולאחר השלמת ההתמחות בקרדיולוגיה, שאותה סיים בהצטיינות, הוא התמחה בצנתור באוניברסיטת קולומביה בניו יורק ובקרדיולוגיה התערבותית באוניברסיטת מישיגן. פרופ' רוזנשיין פעל כרופא בכיר במערך הצנתורים בבית החולים איכילוב בתל אביב, כיהן כמזכ"ל האיגוד הישראלי לקרדיולוגיה התערבותית ושימש כסגן הדיקן בית הספר לרפואה בטכניון.

 

 

פרופ' רוזנשיין נמנה עם החלוצים העולמיים בתחומו ונחשב לחדשן ולממציא. הוא פיתח טכנולוגיות חדשניות המשמשות לצנתורים התערבותיים ואשר רשומות כפטנט עולמי על שמו. כמו כן הוא פרסם יותר מ-100 מאמרים מקצועיים בספרות המדעית והרצה ברחבי העולם על פועלו, על המצאותיו ועל המגמות בתחום הקרדיולוגיה.

מנכ"ל בני ציון ד"ר אמנון רופא: "פרופ' רוזנשיין שימש כמנהל מחלקת קרדיולוגיה של בית החולים בשנים 2019-2003. הוא היה רופא למופת, איש עשייה ומנהיג".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר