ד"ר גיל לביא (צילום: אלי דדון)
ד"ר גיל לביא (צילום: אלי דדון)

סגן מנהל כרמל מונה לתפקיד בכיר בהנהלת הכללית

ד"ר גיל לביא, סגן מנהל המרכז הרפואי כרמל, מונה לראש אגף תכנון ואסטרטגיה בהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית ועזב את בית החולים. ד"ר לביא: ""כרמל היה ויישאר עבורי הבית שבו גדלתי"

פורסם בתאריך: 10.3.19 10:11

סגן מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר גיל לביא מונה לראש אגף תכנון ואסטרטגיה בהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית.

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג בירך את ד"ר לביא על המינוי החדש ואמר: "ד"ר לביא התבלט והצטיין לאורך הקריירה המקצועית שלו בכל תפקיד שאותו הוא מילא. ד"ר לביא צמח בכרמל, התמחה במחלקה הפנימית, היה רופא בכיר בחטיבה הפנימית ובארבע וחצי השנים האחרונות היה סגן מנהל בית החולים. בתפקידו זה הוא יזם והוביל פרויקטים חדשים ועשה זאת בראייה מקורית, בחשיבה יצירתית ותוך גילוי מנהיגות בצוותים שאותם הוא הוביל. אני מודה לד"ר לביא על תרומתו הרבה לכרמל ומשוכנע שגם בתפקידו הבא תהיה לו השפעה גדולה ושהוא יתרום רבות להובלתה של הכללית להגשמת תוכניותיה ויעדיה".

 

 

ביומו האחרון של ד"ר לביא בכרמל ארגנה לו המנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים סיגל זומר מסיבת הפתעה, שבה נפרדו ממנו חבריו להנהלה.

ד"ר לביא: "כרמל היה ויישאר עבורי הבית שבו גדלתי. כאן גדלתי כסטז'ר וכמתמחה וחונכתי על עקרונות החתירה למצוינות בטיפול ובשירות למטופל. כרמל הוא מוסד רפואי ייחודי בתרבות הארגונית שלו, והוא מתווה תהליכי עבודה רצופים סביב המטופל גם בקהילה וגם בבית החולים. אין לי ספק שהצוות המצוין בכרמל ימשיך להוביל ולהצטיין בכל תחומי העשייה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר