פרופ' גדי רנרט במיו קליניק (צילום: המרכז הרפואי כרמל)
פרופ' גדי רנרט במיו קליניק (צילום: המרכז הרפואי כרמל)

פרופ' רנרט הרצה במיו קליניק על רפואה מותאמת אישית

פרופ' גדי רנרט, מנהל המחלקה לרפואת הקהילה ואפידמיולוגיה במרכז הרפואי כרמל והתוכנית לרפואה מותאמת אישית בשירותי בריאות כללית, הרצה על זיהוי גורמי סיכון גנטיים לתחלואה כרונית ועל זיהוי גורמים גנטיים המשפיעים על פעילות תרופות שונות הניתנות למחלות כרוניות

פורסם בתאריך: 21.7.19 09:26

פרופ' גדי רנרט, מנהל המחלקה לרפואת הקהילה ואפידמיולוגיה במרכז הרפואי כרמל והתוכנית לרפואה מותאמת אישית בשירותי בריאות כללית, העביר הרצאת אורח במרכז הרפואי מיו קליניק ברוצ'סטר, מינסוטה, ארצות הברית.

המרכז, שנחשב לאחד מהמובילים בעולם בתחום הרפואה, מפתח תוכניות להטמעת הרפואה הגנומית (המותאמת אישית) בתוך השירות הרפואי השגרתי של המומחים העובדים בו.

 

 

פרופ' רנרט, אשר מפעיל בארץ פרויקט ניסיוני להטמעת הרפואה המותאמת אישית במרפאות הכללית, הרצה על זיהוי גורמי סיכון גנטיים לתחלואה כרונית ועל זיהוי גורמים גנטיים המשפיעים על פעילות תרופות שונות הניתנות למחלות כרוניות.

לדבריו של פרופ' רנרט, השימוש במידע גנטי על מנת לשפר את איכות הרפואה הפך בשנים האחרונות לגישה מובילה בעולם, ובמחלות מסוימות כבר הוכח כי מידע זה עשוי להוביל למניעה או לגילוי מוקדם של מחלות ולשיפור הטיפול משום שהוא מסייע להימנעות ממתן תרופות מזיקות או שאינן מועילות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר