המשט של קבוצת שלובות ברוח (צילום: ורד בר)
המשט של קבוצת שלובות ברוח (צילום: ורד בר)

משט ראשון לקבוצת שלובות ברוח להעלאת המודעות לסרטן

כ-100 אנשים השתתפו במשט הראשון של קבוצת שלובות ברוח 2019 להעלאת המודעות למחלת הסרטן שהתקיים ביום שישי בנמל חיפה

פורסם בתאריך: 4.8.19 18:46

כ-100 אנשים השתתפו במשט הראשון של קבוצת שלובות ברוח 2019 להעלאת המודעות למחלת הסרטן שהתקיים ביום שישי בנמל חיפה. המשט אורגן בהתנדבות על ידי איריס לוי מתוק שמחלימה מסרטן השד וחנה כץ שהקימו את קבוצת שלובות בקרית ביאליק ועל ידי מועדון הספורט הימי אריות חיפה ושייטי כרמל.

בקבוצת שלובות שנפתחה בנובמבר 2018 חברות כ-70 נשים מחיפה והצפון שמתמודדות עם מחלת הסרטן ונפגשות אחת לשבוע בבית הספר אורט קרית ביאליק לפעילויות ולסדנאות שונות שמועברות בהתנדבות.

זה כמה חודשים מתאמנת קבוצת שלובות בשתי מסגרות בנמל חיפה – בקבוצת חתירה של מועדון הספורט אריות חיפה ובקבוצת חתירות דרגון לנשים שמחלימות מסרטן השד. לוי מתוק פנתה למנהלי אריות חיפה עמי כהן וליאב מנחם בהצעה לארגן משט לנשים להעלאת מודעות למחלת הסרטן, והם נענו בחיוב ואמרו שבמשך זמן רב הם חיפשו מישהו שיארגן אירוע מסוג זה שמעולם לא התקיים בחיפה.

 

 

במשט השתתפו 17 יאכטות, כ-80 נשים וסקיפרים ובעלי יאכטות של שייטי הכרמל והתארחה בו ביאטריס כץ רוזן, יועצת ראש העיר חיפה לקידום מעמד האשה. "הסקיפרים ראו שאנחנו קבוצה עצמאית שפועלת בהתנדבות מרצון טוב וביקשו שנארגן את זה בכל שנה. כל הנשים שהשתתפו היו בעננים, ומעכשיו זה יהפוך למסורת", מסכמת לוי מתוק.

חברות לה רוש פוזה ודוקטור פישר תרמו קרמים ודוגמיות להגנה מפני השמש, תומר צור תרם חולצות וכן נתרמו עוגות ומאפים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר