ד”ר ורד אלטמן זכתה בפרס דניאלי

ד"ר ורד אלטמן ממרפאת איינשטיין של שירותי בריאות כללית זכתה בפרס המוענק לרופאי משפחה בהמלצה של מטופליהם

פורסם בתאריך: 22.8.19 18:37

ד”ר ורד אלטמן, מומחית ברפואת משפחה במרפאת איינשטיין של שירותי בריאות כללית, זכתה בפרס דניאלי המוענק לרופאי משפחה בהמלצת מטופליהם כהוקרה על יחס אנושי יוצא דופן. הפרס מוענק מדי שנה לזכרה של דניאלי זוננפלד, שחלומה ללמוד רפואה נגדע כשנהרגה בתאונת דרכים קטלנית בשובה מהתנדבות בבית חולים.

בתעודה שהוענקה לד”ר אלטמן צוטטו דברי ההמלצה של המטופלת עידית ערמון שכתבה: “זה כעשר שנים ד’’ר אלטמן היא רופאת המשפחה שלי. בכל מקרה שאני מגיעה אליה היא קשובה ואמפטית במידה מקסימלית שלא ראיתי בכל השנים הארוכות שבהן אני מטופלת בקופת החולים. נוסף על כך, ד’’ר אלטמן הצילה אותי, פשוטו כמשמעו, בהקשבה ובהכלה מלאות בחודשים רבים שבהם חיכיתי לטיפול. היא מילאה באופן מושלם את המשפט ‘’במקום שבו אין אדם היה אדם’”.

 

 

ד”ר אלטמן למדה רפואה בטכניון כעתודאית, עשתה סטאז’ בקריה הרפואית רמב”ם ושירתה בצה”ל כרופאה. היא התמחתה במחלקה לרפואת משפחה המשותפת לכללית ולטכניון. במשך השנים היא היתה רופאת משפחה, ובהמשך מנהלת מרפאות של הכללית בטירת כרמל ובדלית אל־כרמל. לאחר מכן היא שימשה רופאה עצמאית מטעם הכללית ועסקה בבקרת תרופות בהנהלה הרפואית של מחוז חיפה וגליל מערבי. מתחילת שנת 2019 היא משמשת רופאת משפחה במרפאת איינשטיין.

ד”ר אלטמן אמרה לאחר ההודעה על קבלת הפרס: “התרגשות והשמחה הן עצומות, והסיפוק הוא גדול מאוד. זהו אישור לכך שהדרך שלי היא נכונה וטובה. יש לי מוטיבציה גדולה להמשיך בדרך זו”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר