רונן נודלמן וד”ר לילך צולר עם חברי להקת ווקה פיפל (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)
רונן נודלמן וד”ר לילך צולר עם חברי להקת ווקה פיפל (צילום: דוד חורש, דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית ערכה אירוע הוקרה לרופאים במחוז

מאות רופאים ממחוז חיפה וגליל מערבי של שירותי בריאות כללית השתתפו באירוע הוקרה שערכה הנהלת קופת החולים תחת הכותרת “בחרנו ברפואה”

פורסם בתאריך: 28.9.19 08:57

מאות רופאים של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי השתתפו ביום הרופא – אירוע הוקרה תחת הכותרת “בחרנו ברפואה” שערכה הנהלת קופת החולים באולמי הנסיכה.

בדברי הברכה שנשא מנהל המחוז רונן נודלמן הוא ציין שהרופאים במחוז הם הטובים ביותר, ועל כך מעידים הציונים שהם קיבלו במדדים שונים שבהם הם המובילים בכל מחוזות הכללית בארץ עם ציון של 89.9 באיכות רפואית. לדבריו של נודלמן, היבט נוסף שמעיד על איכות הטיפול שניתן על ידי רופאי המחוז הוא השימוש המושכל באנטיביוטיקה, כאשר במדד זה הם זכו בציון 97.2 שהציב אותם במקום השני בארץ.

“להישגים כאלה ניתן להגיע לא רק בידע ובמקצועיות, אלא בעיקר אם משכילים לקיים תקשורת טובה עם המטופלים ולשכנעם להיענות טיפולית”, אמר נודלמן וציין כי גם במדד זה מובילים רופאי המחוז שקיבלו מהמטופלים ציון של 93.3 על יחס רופא ברפואה ראשונית וציון של 92.2 ברפואה יועצת. “על הישגים אלה מגיעה לרופאי המחוז תודה ענקית”, סיכם נודלמן.

 

 

בין המברכים היו גם ד”ר אבי גולדברג, מנהל המרכז הרפואי כרמל, שרבים מרופאיו, כולל מנהלי מחלקות ויחידות, הם גם רופאים יועצים במחוז במתכונת של שירות מרחבי, אשר מקיימים מהלכים רבים משותפים בתחום הרצף הטיפולי, איתור חולים ועוד. כמו כן בירכו ראשי ועדי הרופאים – ד”ר מרדכי אלפרין במחוז חיפה וד”ר לוטף כרכבי במחוז גליל מערבי – שהודו לרופאים וציינו את התמודדותם עם ריבוי משימות ואתגרים.

המנהלת הרפואית של המחוז ד”ר לילך צולר הודתה לרופאים על השקעתם ועל הישגיהם, וסיכמה את הפעילות ואת התוכניות במצגת שהציגה יוזמות ותוכניות פורצות דרך, ובהן ייעוץ וירטואלי, שיפור וקיצור מהלך האבחון ותחילת טיפול בהקשר של סרטן השד, והטיפול בהפטיטיס C (צהבת נגיפית). במצגת שולבו סרטונים משעשעים בסגנון התוכנית “מסיבת גן”, שבהם השתתפו ילדיהם של רופאים מהמחוז שהביעו את דעתם על חיסונים, על הדרך להוריד חום ועוד.

את האירוע הנחה מנהל מרפאת רוממה של הכללית ד”ר ערן סגל, ובחלק האמנותי הופיעה להקת ווקה פיפל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר