ד"ר אוהד הוכמן בערב הגאלה של אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון (צילום: משה מעוז)
ד"ר אוהד הוכמן בערב הגאלה של אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון (צילום: משה מעוז)

הכנסות ערב הגאלה של בני ציון יוקדשו לרכישת מכשיר MRI

אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון ערכה את ערב הגאלה השנתי שלה, שהתקיים לזכרו של דני נישליס, יו"ר אגודת הידידים לשעבר שהלך לעולמו בתחילת חודש נובמבר. הכנסות האירוע יוקדשו לרכישת מכשיר MRI ולהשלמת הקמתו של מכון ה-MRI שצפוי להיפתח במחצית השנייה של שנת 2020

פורסם בתאריך: 28.11.19 11:31

ההכנסות מערב הגאלה של אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון – שנערך לזכרו של דני נישליס, יו"ר אגודת הידידים לשעבר שהלך לעולמו ב-1 בנובמבר – יוקדשו לרכישת מכשיר MRI ולהשלמת הקמתו של מכון ה-MRI שצפוי להיפתח בבית החולים במחצית השנייה של שנת 2020.

מנכ"ל בני ציון ד"ר אוהד הוכמן אמר בפתיחת האירוע: "בית החולים עובר תנופת בנייה ופיתוח מרשימה. אנחנו נמצאים בעיצומה של בניית חדר המיון ומחלקות האשפוז הממוגנים, משפצים מחלקות ובונים חדרי לידה חדשים. בימים אלה אנחנו קולטים את מכשיר האנגיוגרפיה החדש, וברבעון הראשון של 2020 נתחיל להפעיל את מכשיר ה-PET CT, וזאת נוסף על שיפור מתמיד בנושאי האיכות, הבטיחות וההון האנושי. הערב הזה מוקדש לרכישת מכשיר MRI, שמהווה היום אבן בסיסית באבחון ההדמייתי, שמשדרג את יכולותיו של בית החולים ושיגדיל משמעותית את הזמינות למכשיר זה עבור תושבי חיפה והצפון".

 

 

ד"ר הוכמן הוסיף ואמר למשתתפי הערב: "אני נחוש להמשיך ולהוביל את בני ציון להישגים רבים ולפסגות חדשות, תוך הקפדה על מקצועיות, על אנושיות ועל כבוד האדם. ביחד איתכם ובהמשך לתמיכתכם הנדיבה נוכל לממש את החזון של מרכז רפואי מוביל, מצטיין, חדשני ויצירתי, שמעמיד את המטופל במרכז, שמהווה בחירה ראשונה למטופלים ולצוות העובדים, ושיש לו מעורבות והשפעה בקהילה ובמערכת הבריאות".

במסגרת ערב הגאלה הועלה המופע "הסימפונית חיפה מנגנת קווין" בהשתתפותם של אמיר דדון, כרמי שמרון, מומי לוי ואנה סקבינסקי, ובניצוחו של אלדד שרים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר