ישיבת ההתנעה להקמת חדר דיגיטל במרכז הרפואי בני ציון (צילום: דנה קליש)
ישיבת ההתנעה להקמת חדר דיגיטל במרכז הרפואי בני ציון (צילום: דנה קליש)

המטרה: להקים חדר דיגיטל במחלקה האונקולוגית בבני ציון

לצורך הקמת חדר הדיגיטל במחלקה האונקולוגית במרכז הרפואי בני ציון נרתמו יזם הנדל"ן רז מנשה ומנהל הפיתוח העסקי של קבוצת שרונה בצפון איתן פרדו רוקואס לגייס את קהילת הנדל''ן והעסקים של חיפה והצפון

פורסם בתאריך: 13.1.20 14:53

יזם הנדל"ן רז מנשה ומנהל האופרציות והפיתוח העסקי של קבוצת שרונה בצפון איתן פרדו רוקואס נרתמו לגייס את קהילת הנדל"ן והעסקים של חיפה והצפון להקמת חדר דיגיטל חדשני עם מסכים משוכללים ועם משחקי מחשב עבור המטופלים במחלקה האונקולוגית במרכז הרפואי בני ציון.

בכוונתם של השניים לקיים שורה של אירועים לצורך גיוס התרומות בשיתוף עם אגודת הידידים של המרכז הרפואי בני ציון. האירוע הראשון – מסיבת פורים ענקית – יתקיים בשבת, 7 במרץ, במועדון המוריסון.

 

 

מנכ"ל בני ציון ד"ר אוהד הוכמן: "זהו מיזם מרגש ומבורך שמציג לאן ניתן להגיע כאשר סקטורים שונים בקהילה המקומית משלבים ידיים לטובת מטרות נעלות. כולי תקווה כי הקמת חדר הדיגיטל במחלקה האונקולוגית תהיה הסנונית הראשונה לפעילות ייחודית בקהילה החיפאית לטובת בית החולים".

מנהלת אגודת הידידים של בני ציון קרן כבירי: "הכניסה לאירוע ההתרמה תהיה למוזמנים בלבד, וכל מוזמן יוכל לתרום באמצעות כד שקוף שיוצב במרכז המועדון. בכל רגע נתון יעדכנו מסכי המועדון כמה כסף נאסף. כל הכספים יוקדשו למען הקמת חדר הדיגיטל במחלקה האונקולוגית".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר