ד"ר אוהד הוכמן ופרופ' שראל הלחמי (צילום: אסנת זיבנברג)
ד"ר אוהד הוכמן ופרופ' שראל הלחמי (צילום: אסנת זיבנברג)

מנהל חדש למחלקה האורולוגית בבני ציון

פרופ' חבר קליני שראל הלחמי, ששימש בחמש השנים האחרונות סגן מנהל מחלקת אורולוגיה ומנהל שירות אורולוגיית ילדים במרכז הרפואי בני ציון, מונה למנהל המחלקה במקומו של פרופ' עופר נתיב שפרש לגמלאות

פורסם בתאריך: 20.1.20 14:41

פרופ' חבר קליני שראל הלחמי מונה למנהל מחלקת אורולוגיה במרכז הרפואי בני ציון במקומו של פרופ' עופר נתיב ששימש בתפקיד במשך שנים רבות ופרש לגמלאות.

פרופ' הלחמי, נשוי לנעמי – ד"ר לביולוגיה ועובדת הטכניון – ואב לשניים, הוא תושב חיפה, בוגר בתי הספר דוד ילין וחוגים, שעשה את שירותו הצבאי בשייטת הצוללות. בחמש השנים האחרונות הוא היה סגן מנהל מחלקת אורולוגיה ומנהל שירות אורולוגיית ילדים בבני ציון, ומשנת 2011 הוא משמש פרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה בטכניון.

 

 

פרופ' הלחמי סיים את לימודיו בפקולטה לרפואה בטכניון בהצטיינות, ואת התמחותו באורולוגיה הוא עשה בבני ציון. כמו כן הוא שימש עמית מחקר במחלקה האורולוגית במרכז הרפואי ג'ון הופקינס בבולטימור, ארצות הברית, ואת תת ההתמחות באורולוגיית ילדים הוא עשה בבית החולים לילדים בטורונטו, קנדה.

מנכ"ל בני ציון ד"ר אוהד הוכמן בירך את פרופ' הלחמי על בחירתו ואמר: "אני משוכנע שאישיותו וכישוריו, לצד הניסיון המקצועי הרב שצבר לאורך השנים, יתרמו להצלחתו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר