משתתפי הכנס (צילום: שרית נס)
משתתפי הכנס (צילום: שרית נס)

בני ציון קיים כנס על חידושים בתחום מחלות הריאה

בכנס שערך המרכז הרפואי בני ציון נדונו נושאים כמו הגישה האבחנתית ליתר לחץ דם ריאתי ו-CT Sreening לסרטן ריאה, נמסרו עדכונים על טיפולים ביולוגיים באסטמה, על טיפולי סרטן ריאה ועל שיקום ריאות, והוצגו חידושים בטיפול במחלת ה-COPD

פורסם בתאריך: 29.1.20 10:25

עשרות רופאים השתתפו בכנס שערך המרכז הרפואי בני ציון בנושא חידושים בתחום מחלות הריאה. בכנס, שהתקיים במלון גארדן הוטל, לקחו חלק מנכ"ל בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, מנהלת יחידת הריאות בבית החולים ד"ר אמיליה חארדק ויו"ר האיגוד הישראלי לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית ומנהל המכון לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית בבני ציון פרופ' אהרון קסל.

בכנס נדונו נושאים כמו הגישה האבחנתית ליתר לחץ דם ריאתי ו-CT Sreening לסרטן ריאה, נמסרו עדכונים על טיפולים ביולוגיים באסטמה, על טיפולי סרטן ריאה ועל שיקום ריאות במכון הלב-ריאה של בית החולים, והוצגו חידושים בטיפול במחלת ה-COPD. הכנס נועד לחזק את שיתוף הפעולה ואת ממשקי העבודה בין בני ציון ויחידת הריאות בבית החולים לבין ציבור הרופאים בכלל ורופאי המשפחה בפרט.

 

 

ד"ר הוכמן אמר בכנס: "כחלק מתנופת הפיתוח של בית החולים אנחנו מעבים את השירותים שמעניקה יחידת הריאות. אזור חיפה ידוע בשכיחות הגבוהה של חלק גדול ממחלות הריאה – אסטמה, סרטן הריאה ומחלת ריאות חסימתית כרונית – שמהוות את אחד מגורמי התמותה הגבוהים ביותר בקרב מבוגרים. המודעות למחלות אלה הולכת וגוברת אך עדיין אינה מספקת, ולכן יש חשיבות גדולה מאוד בכנסים מהסוג הזה כדי להעלות את המודעות בקרב הציבור".

ד"ר חארדק: "יחידת הריאות החדשה נפתחה לפני שנה, ובמסגרתה אנחנו מעניקים שירות מהיר ויעיל. אנו רואים חשיבות עליונה בהענקת טיפול מיטבי למטופלים, במתן מענה לדרישות המטופלים ובסיוע לרופאי המשפחה. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מחלקות האונקולוגיה, הקרדיולוגיה והאלרגיה, ובמהלך השנה הזאת התפתחנו ואנחנו נותנים שירותי תפקודי ריאות, מבחני תגר, ברונכוסקופיה, התאמת מכשירי ביפאפ ועוד. אנו מקפידים על מעקב אחר המטופלים ומצויים עם המטופלים בקשר שוטף".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר