פרופ' אריאל מילר (צילום: המרכז הרפואי כרמל)
פרופ' אריאל מילר (צילום: המרכז הרפואי כרמל)

מפגש להתמודדות עם טרשת נפוצה

במסגרת מפגש שערך המרכז לטרשת נפוצה במרכז הרפואי כרמל הרצה פרופ' אריאל מילר מטופלים ולבני משפחותיהם בנושא "כיצד אני יכול לעזור לעצמי?", והלוחם זיו שילון הציג את סיפור חייו ואת התמודדותו עם הקשיים לאחר פציעתו

פורסם בתאריך: 23.2.20 10:09

מנהל המרכז לטרשת נפוצה במרכז הרפואי כרמל פרופ' אריאל מילר ערך מפגש למטופלים ולבני משפחותיהם, שבו הוא נשא את הרצאתו בנושא העצמת המטופל "כיצד אני יכול לעזור לעצמי?". בהרצאה נתן פרופ' מילר המלצות לשיפור הבריאות בקרב החולים והסביר כיצד ניתן לשדרג את איכות החיים על אף הטרשת נפוצה. בהמשך שמעו המטופלים את הרצאתו של הלוחם זיו שילון שהציג את סיפור חייו ואת התמודדותו עם הקשיים לאחר פציעתו.

מכרמל נמסר כי המרכז לטרשת נפוצה הוא אחד ממרכזי המצוינות של שירותי בריאות כללית ומהווה חלק משירותי המחלקה הנוירולוגית בבית החולים שאותה מנהלת ד"ר סיון בלוך. צוות המרכז משלב מחקרים חדשניים ויישום של גישה טיפולית מותאמת אישית למניעת פעילותה של המחלה ולשיפור איכות חייהם של המטופלים.

 

 

עוד נמסר מבית החולים כי המחקרים המבוצעים ביחידה מתמקדים בהבנת הגורמים הגנטיים והסביבתיים להתפרצותה של טרשת נפוצה ולפעילותה, בהשפעת המתח הנפשי על החולים, באיתור סממנים לפעילות המחלה ולתגובה לטיפול, ובאפיון מנגנוני פעילות של תרופות חדשות בפיתוח. חלק חשוב בפעילות צוות המרכז הוא יישום גישה טיפולית שנקראת מעבר לתרופה (Beyond the Pill), תוך שילוב טכנולוגיות בתחום הבריאות הדיגיטלית.

"המוטו שלנו במרכז הוא 'טרשת נפוצה – יש מוצא", סיכם פרופ' מילר.

 

הלוחם זיו שילון בהרצאה למטופלים קרדיט (צילום: המרכז הרפואי כרמל)

הלוחם זיו שילון בהרצאה למטופלים קרדיט (צילום: המרכז הרפואי כרמל)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר