מכשיר ה-G-EO (צילום: המכון לפיזיותרפיה במרכז הרפואי בני ציון)
מכשיר ה-G-EO (צילום: המכון לפיזיותרפיה במרכז הרפואי בני ציון)

בני ציון רכש מכשיר רובוטי שמדמה הליכה

במחלקת השיקום של המרכז הרפואי בני ציון הוכנס לשימוש ה-G-EO - מכשיר רובוטי שמאפשר לבצע מגוון של אימונים לתרגול הליכה, עלייה וירידה במדרגות וגם הליכה לאחור. המכשיר משמש לשיקום הניידות ומתאים לאנשים ברמות ניידות שונות - החל מריתוק לכיסא גלגלים ועד להתניידות באופן עצמאי

פורסם בתאריך: 14.7.20 14:52

המרכז הרפואי בני ציון רכש עבור מחלקת השיקום שלו את ה-G-EO – מכשיר רובוטי שמאפשר לבצע מגוון של אימונים לתרגול הליכה, עלייה וירידה במדרגות וגם הליכה לאחור. המכשיר משמש לשיקום הניידות, נועד לתת מענה לאנשים שסובלים משבץ, מפרקינסון, מפגיעות בעמוד השדרה ומפגיעות אורתופדיות, ומתאים לאנשים ברמות ניידות שונות – החל מריתוק לכיסא גלגלים ועד להתניידות באופן עצמאי.

מבני ציון נמסר כי באמצעות המכשיר ניתן לבצע תרגולים פסיביים במצבים של שיתוק או חולשה קשה, לאמן תנועות ספציפיות במעגל ההליכה, ולשלוט על המדדים השונים ובהם אורך וגובה הצעד, מהירות, זווית הקרסול, העברת משקל ורמת נשיאת משקל.

מנהלת המכון לפיזיותרפיה בבני ציון אילונה יגר: "הייחוד של המכשיר הוא מערכת ה-END EFFECTOR שבה תנועת הגפיים נשלטת, נוצרת מכף הרגל ועולה כלפי מעלה. יש אפשרות להוסיף גם גירוי חשמלי לשיפור הפעלה שרירית בזמן ההליכה. החיבור למכשיר הוא קל ומהיר, והדבר המאפשר ניצול מקסימלי של זמן הטיפול לצורך האימון עצמו. השימוש במכשיר מאפשר למטופל ללכת ללא עזרה בצורה יעילה יותר ולזמן ארוך יותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר