ד"ר נג'ואן כיאל (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ד"ר נג'ואן כיאל (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

ד"ר נג'ואן כיאל מונה למנהל המוקד של הכללית בכרמל

ד"ר נג'ואן כיאל, אשר משמש מנהל השלוחה של היחידה להמשך טיפול ומעקב של שירותי בריאות כללית בעכו ורופא בכיר בצוות המיון הקהילתי בקריית הבריאות זבולון, מונה למנהל המוקד לרפואה דחופה של הכללית שהחל לפעול במתחם המרכז הרפואי כרמל

פורסם בתאריך: 14.7.20 17:08

ד"ר נג'ואן כיאל מונה למנהל המוקד לרפואה דחופה של שירותי בריאות כללית במתחם המרכז הרפואי כרמל. ד"ר כיאל התמחה ברפואה פנימית במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. בהמשך הוא עבר למחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית, וכעת הוא משמש מנהל השלוחה של היחידה להמשך טיפול ומעקב בעכו ורופא בכיר בצוות המיון הקהילתי בקריית הבריאות זבולון.

השבוע, בתום כמה ימי הרצה, החל לפעול המוקד, שהוא הראשון מסוגו בארץ אשר ממוקם בתוך בית חולים. את המוקד מפעילים שירותי בריאות כללית בקהילה והמרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית, והוא ממוקם באתר אשפוז יום בבית החולים. הצוות של המוקד מבוסס על רופאים ועל אחיות מכרמל וממרפאות הקהילה של הכללית, ולרשות עומדים אמצעי אבחון וטיפול כמו רנטגן, מעבדה, מיטות אשפוז, מתן עירויים ואינהלציות. כמו כן יבוצעו במוקד תפירות, הדבקות וגיבוסים.

מנהל המחוז בכללית רונן נודלמן ומנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג מציינים כי היתרונות של המוקד החדש עבור המטופלים הם רבים, שכן בשונה ממוקדים רפואיים אחרים, שכן הטיפול ניתן בפרוטוקולים רפואיים אחידים ברצף בין בית החולים לקהילה, התיק הרפואי של המטופל זמין לצוות כך שביכולתו לקבל ללא שיהוי תמונה על מצב בריאותו של המטופל, על הטיפול התרופתי שהוא נוטל ועל רגישות לתרופות, וניתן לתעד את האבחון ואת הטיפול במוקד כך שרופא המשפחה מיודע מיד באשר להמשך טיפול. כמו כן, בפנייה למוקד נחסכת ההמתנה הממושכת בחדר מיון ופוחת החשש לזיהומים צולבים. מהכללית נמסר כי בכל מקרה שבו נקבע שיש צורך בטיפול בתנאי בית חולים, מתקבל המטופל לכרמל במסלול ישיר ומהיר.

 

 

עוד נמסר מהכללית כי במוקד יתקבלו רק מבוטחים של קופת החולים וכי הוא יפעל מדי יום, כולל ימי שישי וערבי חג, מהשעה 19:00 (בשישי מהשעה 14:00) ועד לשעה 23:00, ובשבתות ובחגים מהשעה 12:00 ועד לשעה 23:00.

נודלמן: "מדובר במתכונת פורצת דרך שמתאפשרת תודות לכך שלכללית יש בית חולים משלה בחיפה. הכללית משקיעה במיזם זה מיליוני שקלים במטרה לתת למטופליה מעטפת של שירות רפואה דחופה איכותית ברצף – במהלך היום במיון הקהילתי, ובערב ובסופי שבוע במוקד שממוקם לראשונה בתוך בית חולים".

 

המוקד לרפואה דחופה במתחם המרכז הרפואי כרמל (צילום: צבי מינקוביץ', דוברות שירותי בריאות כללית)

המוקד לרפואה דחופה במתחם המרכז הרפואי כרמל (צילום: צבי מינקוביץ', דוברות שירותי בריאות כללית)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר