ירדנה חלף בטקס קבלת הפרס (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ירדנה חלף בטקס קבלת הפרס (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

פרס מנכ"ל הכללית הוענק בטקס וירטואלי

מנהלת הסיעוד במרפאת יוליוסבורגר בנוה שאנן ירדנה חלף קיבלה ממנכ"ל שירותי בריאות כללית פרס הצטיינות בטקס וירטואלי בגלל הקורונה. בנימוקי הענקת הפרס נכתב כי חלף "משלבת בהצלחה דרישה לרמה מקצועית גבוהה עם אווירה נינוחה בצוות"

פורסם בתאריך: 11.8.20 13:21

באירוע שנערך ללא קהל בשל מגבלות הקורונה, קיבלה ירדנה חלף, מנהלת הסיעוד במרפאת יוליוסבורגר של שירותי בריאות כללית בנוה שאנן, את פרס מנכ"ל הכללית פרופ' אהוד דודסון. הטקס נערך באפליקציית זום, כשבחדר נכחה נציגות מצומצמת של הנהלת הכללית במחוז בראשותו של רונן נודלמן שהעניק לחלף את תעודת ההוקרה.

ההחלטה להעניק לחלף את הפרס התקבלה עוד כשהיא היתה מנהלת הסיעוד במרפאת הכללית בקרית אליהו. בהמלצה לקבלת פרס ההצטיינות צוין כי תוך פרק זמן קצר מאז שהחלה לשמש כמנהלת הסיעוד במרפאה חוללה חלף שינוי משמעותי והצליחה להפוך לציר מרכזי במרפאה. עוד צוין כי היא "משלבת בהצלחה דרישה לרמה מקצועית גבוהה עם אווירה נינוחה בצוות, ובהכירה היטב את המטופלים, כולל את הרקע ואת הבעיות הסוציאליות שלהם, היא מתגייסת לעזור להם ולהפעיל את כל הגורמים לטובתם, הרבה מעבר לתחום הבריאות". לאחרונה קודמה חלף למנהלת הסיעוד במרפאת יוליוסבורגר – המרפאה הגדולה ביותר של הכללית בחיפה.

יצוין כי במשך יותר מעשור נשאה חלף בתפקידי ניהול בכירים בבית חולים במרכז הארץ, ואז החליטה לעשות הסבה מקצועית ונרשמה ללמודי סיעוד. "לא אני בחרתי בסיעוד, הוא בחר בי", היא מסבירה. לנוכח הישגיה הוחלט שהיא הבולטת מכל מצטייני המחוז, ולכן הוענק לה פרס מנכ"ל ארצי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר