מחלקת נשים ויולדות (צילום: אלי דדון)
מחלקת נשים ויולדות (צילום: אלי דדון)

נבחרו המחלקות המצטיינות של כרמל

מחלקת נשים ויולדות, המחלקה הנוירולוגית, המחלקה הכירורגית א' ומחלקת ילודים ופגים נבחרו למחלקות המצטיינות של המרכז הרפואי כרמל לשנת 2019. מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג: "בימים כאלו של דאגה וקושי והמלחמה של כולנו בנגיף הקורונה, חשיבותם של המצטיינים היא גדולה ובולטת מתמיד"

פורסם בתאריך: 16.8.20 09:58

מחלקת נשים ויולדות של המרכז הרפואי כרמל היא המחלקה המצטיינת לשנת 2019 – כך הוכרז בטקס מחלקות מצטיינות שנערך באודיטוריום של בית החולים תחת מגבלות הקורונה. המחלקות המצטיינות נבחרו על סמך דירוגי המצפן המחלקתי בשילוב עם הערכת ההנהלה, ובטקס חולקו ארבעה פרסים – פרס בתחום האיכות הרפואית, פרס שירות וחוויית מטופל, פרס לשימוש מושכל במשאבים, ופרס למחלקה המצטיינת בדירוג הכללי בכל התחומים הללו. המחלקות המצטיינות זכו בתעודות הוקרה ובפרסים כספיים.

למחלקה המצטיינת באיכות לשנת 2019 נבחרו הפגייה ומחלקת ילודים של כרמל. מנהלת האיכות והבטיחות וסגנית מנהל כרמל ד"ר שרון פרייס אלרעי, שנבחרה לאחרונה למ"מ ראש תחום בריאות הציבור במשרד הבריאות, הזמינה את מנהל המחלקה פרופ' אבי רוטשילד, את מנהלת הסיעוד המחלקתית ליאור שקד ואת צוות המחלקה לקבלת הפרס, ואמרה: "מדובר במחלקה שידועה כאיכותית עם מסירות ללא גבולות למטופלים. הם מחפשים כיצד לשפר ולהשתפר כל הזמן, יוזמים פרויקטים ועומדים היטב במדדי האיכות. המחלקה ידועה בתרבות הבטיחות שלה – בתחקור העצמי, בדיווחים ובניטור רשומות – וזאת במטרה לעלות על הבעיות. אין באמת תרבות איכות בלי עבודת צוות אמיתית, ובמחלקה זו יש באמת עבודת צוות מיוחדת".

 

מחלקת ילודים ופגים (צילום: אלי דדון)

מחלקת ילודים ופגים (צילום: אלי דדון)

 

פרס המחלקה המצטיינת בתחום השירות וחוויית המטופל הוענק למחלקה הנוירולוגית בניהולה של ד"ר סיון בלוך, כאשר מנהלת הסיעוד שלה היא אילנה אליהו. מנהלת השירות של כרמל קרן מרום בירכה את המחלקה הזוכה ואמרה: "בסקר שביעות רצון מטופלים קפצה המחלקה מציון של 78 לציון של 89, וקיבלה את הציון 98 במצפן המחלקתי. המחלקה היא מסבירת פנים, והצוות מקפיד על מתן הסברים למטופלים.

 

המחלקה הנוירולוגית (צילום: אלי דדון)

המחלקה הנוירולוגית (צילום: אלי דדון)

 

 

הפרס לשימוש מושכל במשאבים הוענק למחלקה הכירורגית א' בניהולו של ד"ר אריה ביטרמן, כאשר מנהלת הסיעוד שלה היא איריס שטיינברג. את המחלקה בירך מנהל המערך הלוגיסטי של כרמל עוז יאיר שאמר: "המחלקה הכירורגית א' בלטה בחשיבה מחוץ לקופסה, ולמרות המגבלות והקשיים התקציביים השכיל צוות המחלקה לברור ולמצוא את הנקודות שבהן בחשיבה ותכנון נכון ניתן לחסוך כספים מיותרים להשקיע את הכסף במקומות הנכונים. הקו המנחה של צוות המחלקה הוא ניצול משאבים ושימוש מושכל בהם".

 

המחלקה הכירורגית א' (צילום: אלי דדון)

המחלקה הכירורגית א' (צילום: אלי דדון)

 

למחלקה המצטיינת של כרמל לשנת 2019 נבחרה מחלקת נשים ויולדות בניהולו של פרופ' עופר לביא. על הפרס הכריזו מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ומנהלת הסיעוד של בית החולים אהובה טל, שאמרו: "חטיבת נשים ויולדות היא מכלול שמורכב מאנשי מקצוע המלווים את המטופלות ובני משפחותיהן מיצירתו של העובר ביחידת ה-IVF ועד ללידתו. זהו צוות מסור מאין כמוהו שפועל במחלקות המיון השונות, במחלקת נשים ויולדות, ביחידת האם והעובר ובחדרי הלידה, וגם ברגעים הקשים במחלות אונקולוגיות במחלקת נשים. זאת חטיבה מיוחדת עם מחויבות שאינה קופאת על שמריה ומובילה פרויקטים חדשניים. זאת מחלקה עם איכות אנושית יוצאת מהכלל שבוחרת את הדור הצעיר של רופאים מתמחים ואחיות מיילדות, ותוך שנים ספורות היא עיצבה צוות מחויב, מעורב ומשפיע שעובד עם ברק בעיניים. אתם צוות מנצח, וכולכם מרקם אנושי ייחודי שעובד בשיתוף פעולה רב מקצועי ויוצר תחושת גאווה ורצון להשתייך אליו".

ד"ר גולדברג הודה בסיום לכל המצטיינים ואמר: "בימים כאלו של דאגה וקושי והמלחמה של כולנו בנגיף הקורונה, חשיבותם של המצטיינים היא גדולה ובולטת מתמיד".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר