מאג'ד חדאד, ד"ר יותם שיינר וד"ר ראנייה עבדאללה (צילום מתוך דף הפייסבוק של ד"ר יותם שיינר)
מאג'ד חדאד, ד"ר יותם שיינר וד"ר ראנייה עבדאללה (צילום מתוך דף הפייסבוק של ד"ר יותם שיינר)

מרפאה לחסרי ביטוח רפואי נפתחה במגדל הנביאים

סניף של עמותת ואהבת שמפעילה מרפאות פתוחות לחסרי ביטוח נפתח במגדל הנביאים. בעמותה מציינים כי בחיפה מטופלים כ-300 בוגרים וילדים חסרי ביטוח רפואי, רובם מקהילות מודרות כמו נוער להט"בי, מהגרי עבודה ופליטים, שמצבם הבריאותי הוא רע בשל חוסר נגישות לשירותי בריאות בסיסיים

פורסם בתאריך: 8.9.20 12:22

סניף של עמותת ואהבת שמפעילה מרפאות פתוחות לחסרי ביטוח נפתח אתמול (שני) במגדל הנביאים בשכונת הדר בחיפה. במרפאה עובדים רופאים מכל התחומים ומתבצעים בה בדיקות דם, הדמיות, מעקבי היריון ועוד. המרפאה משרתת בעיקר חסרי ביטוח רפואי אך נותנת מענה גם למבוטחים שמבקשים עזרה.

עמותת ואהבת – בריאות שוויונית לכולם הוקמה על ידי הרופאים ד"ר מרגלית לורבר, ד"ר יותם שיינר, ד"ר ראניה עבדאללה וד"ר נעם בוסק, האחיות ענבל פרן פרח ודניאל זיידנר, מנהל התפעול מאג'ד חדאד ומגשרת התרבות והמתורגמנית טנניה אמבאיי, והצטרפו אליהם רופאים נוספים, עובד סוציאלי, פסיכולוגית, פסיכיאטרית ומתנדבים.

הרופאים שפועלים במרפאה עוסקים בתחומי רפואת המשפחה, הילדים והנשים, האורתופדיה, הנוירולוגיה, האורולוגיה ועוד. כמו כן יינתנו במקום שירותים של אחיות, עובדים סוציאליים ומרפאים בדיבור. תרופות יינתנו בחינם, ובדיקות הדמיה ומעבדה יבוצעו במעבדות תמורת תשלום סמלי שתעביר להן העמותה. כמו כן תשתף העמותה פעולה עם עמותות אחרות במטרה להנגיש את השירותים למי שנזקקים להם ומתגוררים באזורים מרוחקים, וכן עם שירותי הרווחה, עם משרד הבריאות ועם רשויות מקומיות.

 

 

בעמותה מציינים כי בחיפה מטופלים כ-300 בוגרים וילדים חסרי ביטוח רפואי, שמצבם הבריאותי הוא רע בשל חוסר נגישות לשירותי בריאות בסיסיים אשר מגיעים לכל אדם באשר הוא, ללא קשר למעמדו, למוצאו, למינו או לנטייתו המינית. העמותה נותנת מענה רפואי ופסיכוסוציאלי לאוכלוסיות אלה, וכל אדם שיפנה ייענה בחיוב ויקבל את הטיפול הנדרש על ידי רופאים מומחים מכל התחומים שעושים את עבודתם בהתנדבות, תוך שיתוף פעולה עם קהילות מודרות כמו נוער להט"בי, מהגרי עבודה ופליטים.

המרפאה מלווה את המטופלים גם בחינוך לבריאות, בתכנון משפחה, בשירותי תרגום, בתמיכה נפשית וחברתית, בשירותי קהילה ובתמיכה בזכויות אדם, וילדים זוכים למתן חיסונים, למעקב התפתחות, לטיפול בהפרות תקשורת ולטיפול רפואי רגיל.

המרפאה נמצאת בקומה 6 במגדל הנביאים ופועלת בימים שלישי וחמישי בשעות 19:00-16:00 וביום שבת בשעות 14:00-10:00. ניתן לפנות למרפאה בטלפון 053-4848846.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר