ניהל ח'טיב (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
ניהל ח'טיב (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

מנהלת סיעוד חדשה ליחידה להמשך טיפול ומעקב והוספיס בית

ניהל ח'טיב זכתה במכרז לתפקיד מנהלת הסיעוד ביחידה להמשך טיפול ומעקב של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, אשר מציעה לחולים קשים להמשיך ולשהות בביתם כשהם מלווים על ידי צוות רב מקצועי במקום אשפוז ממושך במוסדות ובבתי חולים

פורסם בתאריך: 25.10.20 12:21

ניהל ח'טיב נבחרה למנהלת הסיעוד ביחידה להמשך טיפול ומעקב של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי. היחידה מציעה לחולים קשים, ובהם חולים מונשמים, חולי ניוון שרירים, חולים מורכבים וכאלה הזקוקים להוספיס ולטיפול תומך, להמשיך ולשהות בביתם כשהם מלווים על ידי צוות רב מקצועי במקום אשפוז ממושך במוסדות ובבתי חולים. כמו כן מעניקה היחידה שירות שיקום ביתי שמהווה חלופה לשיקום מוסדי.

ח'טיב, 36, נשואה + 3 מהכפר שעב, זכתה במכרז למנהלת הסיעוד של היחידה. היא בעלת תואר ראשון בסיעוד ותואר שני בניהול מערכות בריאות, מדריכה קלינית ובוגרת קורס על בסיסי בנפרולוגיה וטיפול בפצעים קשיי ריפוי. היא החלה את דרכה המקצועית בבית חולים איכילוב בתל אביב כסטודנטית לסיעוד, ומיד אחר כך כאחות במחלקת ילדים.

 

בהמשך היא עבדה במחלקת ניתוחי לב בקריה הרפואית רמב"ם, ובשנת 2010 היא השתלבה כאחות בקהילה בכללית – תחילה כאחות במרפאת כפר יאסיף ובמרפאה הנפרולוגית בג'וליס. לאחר מכן היא מונתה לרכזת נפרולוגיה מונעת במחוז, בהמשך למנהלת הסיעוד במרפאת יוספטל בנהריה, ולפני שנתיים החלה לרכז ברמה מחוזית את הסיעוד בתחום פצעים וסטומה.

ח'טיב: "להיות אחות ביחידה לטיפולי בית זו זכות גדולה. כשאני נכנסת לביקור בית אני מגלה את עוצמתה של היחידה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר