אמיר איל ז"ל
אמיר איל ז"ל

"ילד טוב לב ותמים שלא פגע מעולם בזבוב"

משפחתו של אמיר איל קיבלה הבוקר את הבשורה המרה על מותו בקרב בנחל עוז. "בלב שבור אני נאלץ לבשר שבננו, אהובנו, אמיר נרצח על ידי מרצחי החמאס", כתב אביו שי בפייסבוק, "תודה לכל מי שתמך בנו בארבעת הימים האחרונים"

פורסם בתאריך: 11.10.23 11:51

אמיר איל, בן 19 מחיפה, ששירת בבסיס נחל עוז, הוא בין חללי צה"ל שנפלו ביום שבת בקרב מול מחבלי החמאס והג'יהאד האסלאמי.

הבוקר (רביעי) פרסם שי איל, אביו של אמיר, את ההודעה על מותו של בנו: "בלב שבור אני נאלץ לבשר שבננו, אהובנו, אמיר נרצח על ידי מרצחי החמאס בקרב שהתחולל בנחל עוז. ילד טוב לב ותמים שלא פגע מעולם בזבוב. תודה לכל מי שתמך בנו בארבעת הימים האחרונים. מידע על מועד ההלוויה בבית העלמין הצבאי בחיפה יתפרסם בהמשך".

אתמול התראיין איל לערוץ 13 וסיפר כי אמיר נעדר מאז יום שבת: "הכל התחיל סביב השעה 6:40. אמיר דיווח לנו בווטסאפ שיש התקפה כבדה מאוד. בהתחלה הוא דיבר על כל הרקטות והטילים שהם יורים, ומהר מאוד הוא סיפר שתוקפים את כל המוצבים מסביב. אחרי זמן קצר הוא כתב שתוקפים גם אותם ושיש לחימה כבדה של גולני בבסיס".

 

 

עוד סיפר האב כי בנו המשיך לדווח למשפחה על המתרחש, עד שבשעה 7:18 הוא הפסיק להיות פעיל בווטסאפ: "ניסינו לחייג אליו שעה מאוחר יותר, אבל הטלפון צלצל כמה פעמים והתנתק. מאז ועד היום אנחנו מנסים לאסוף רסיסי מידע".

המשפחה ביצעה איכון לטלפון, שממנו עלה כי הטלפון נמצא בתוך עזה: "בשלב מאוחר יותר הצבא באמת אישר שהטלפון שלו נמצא בתוך עזה, אבל אין לנו שום עדויות שאמיר היה ביחד עם הטלפון שלו. הם כבר 48 שעות ממפים את הגופות. אני מעריך שאם הוא היה ביניהם כבר היינו מקבלים הודעה. אני כן מאמין שהוא נמצא כרגע בעזה ביחד עם הטלפון שלו. אי אפשר לדעת אם הוא חי או מת. זה מה שאנחנו יודעים כרגע".

כאמור, הבוקר קיבלה משפחת איל את הבשורה הנוראה על מותו של אמיר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי משולם

    יהי זכרו של אמיר ברוך, ילד מקסים, מלח הארץ, אהוב על הבריות….לא נתפס.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר