אוראל אלון ז"ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
אוראל אלון ז"ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

משפחתו של אוראל אלון ז"ל בפנייה נרגשת לזמר רביד פלוטניק: "בוא לשמח את הוריו"

אוראל שלום אלון, בן 23 מקרית אתא, לוחם ביחידה לתיאום פעולות אכיפה (מתפ"א) של משטרת ישראל, נפל בקרב ביישוב בארי. בת דודו רותם פרחי לזמר רביד פלוטניק: " אוראל היה שוטר העריץ אותך ברמות מטורפות... רציתי לבקש ממך אם תוכל לבוא אלינו לשבעה ולהפתיע את אימא ואבא שלו"

פורסם בתאריך: 14.10.23 22:37

רותם פרחי, בת דודו של אוראל שלום אלון, בן 23, לוחם ביחידה לתיאום פעולות אכיפה (מתפ"א) של משטרת ישראל, שנפל בקרב ביישוב בארי, בפנייה נרגשת לזמר רביד פלוטניק (נצ'י נצ'): "אוראל אלון, הגיבור שלנו, נהרג תוך כדי לחימה בבארי להצלת בני הערובה וחיסול המחבלים. אוראל היה שוטר ביחידת מתפ"א והעריץ אותך ברמות מטורפות. אפילו סיפר לנו שכשהלך לאבטח בהופעה של נועה קירל הוא ראה אותך שם והתלהב בטירוף, אבל התפדח לגשת אליך, כשהוא מתלהב כמו ילד קטן עם מדים של שוטר. היית השראה עבורו. הוא הכיר את כל השירים שלך בעל פה. הגיע להופעות ואפילו היה מקועקע במשפטים של השירים שלך.

"אוראל שלנו היה פטריוט אמיתי והקעקועים שהכי הובילו את דרך החיים שלו הם 'הולך באמונה עיוורת ובורא מציאות חדשה ו'בדיוק כמו שאני'. אוראל לא תמיד האמין בעצמו שהוא טוב מספיק, למרות שהוא היה הכי טוב בהכל. לאט-לאט הוא צבר לעצמו ביטחון ואמונה כדי להגיע הכי גבוה שאפשר!

 

 

"רציתי לבקש ממך אם תוכל לבוא אלינו לשבעה ולהפתיע את אימא ואבא שלו, טלי ואלי, ולשמח אותם. אוראל היה הילד הכי טוב והיה מוכן למות עבור מדינת ישראל. היה לו רעל בעיניים, וכשקראו לו ללחימה הוא הלך מבלי לחשוב פעמיים. אשמח מאד לקבל ממך שיחה. אנחנו מתגוררים באזור קרית אתא, וזה המספר שלי: 052-8441950 (רותם). נודה לך אם תוכל להגיע לזכרו".

תגובתו של רביד פלוטניק לא התקבלה עד כה, אולם בהודעה שפורסמה בדף הפייסבוק שלו נכתב בין השאר: "אנחנו מוצפים בפניות לביקורי פצועים ומשפחות ואנחנו משתדלים לענות ולהגיע לכולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר