נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן (צילום: Gints.ivuskans/depositphotos.com)
נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן (צילום: Gints.ivuskans/depositphotos.com)

10:00: נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ינחת בישראל

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ישהה בישראל במשך חמש שעות וישתתף בקבינט המלחמה. בעקבות הפיצוץ בבית החולים בעזה אתמול ביטלה ירדן את הפסגה המתוכננת ברבת עמון. גל ההפגנות האנטי ישראליות לא נפסק גם לאחר שצה"ל הוכיח כי הפגיעה בבית החולים נגרמה משיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי

פורסם בתאריך: 18.10.23 06:59

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן צפוי לנחות היום (רביעי) בשעה 10:00. על אף שבתחילה ההערכות היו כי ביידן יגיע לארץ לביקור הזדהות, אך ככל שנקפו השעות התברר שביידן ישהה בישראל במשך חמש שעות וישתתף בקבינט המלחמה. דובר הבית הלבן לענייני ביטחון לאומי הבהיר כי ביידן יתעניין בתוכניות להמשך הלחימה "ויהיו לו גם שאלות קשות".

ביידן ייפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולאחר מכן עם משפחות החטופים הישראלים. הנשיא האמריקאי היה אמור להמשיך לפגישת פסגה ברבת עמון עם מלך ירדן עבדאללה, עם נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי ועם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, אך ירדן הודיעה על ביטולה בעקבות הפיצוץ בבית החולים בעזה אתמול.

לפי דיווחים פלסטיניים, צה"ל הפציץ את בית החולים והרג מאות אנשים. גל של הפגנות אנטי ישראליות פרץ במדינות ערב ובאירופה, שלא נפסקו גם לאחר שצה"ל הוכיח כי הפגיעה בבית החולים נגרמה משיגור כושל של הג'יהאד האסלאמי.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר