קייטנה לילדי עובדי כללית | צילום: דוברות כללית
קייטנה לילדי עובדי כללית | צילום: דוברות כללית

כללית במחוז מפעילה קייטנות לילדי העובדים

בשלב זה פועלות במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית 11 קייטנות לילדי העובדים, חלקן בשיתוף עם הרשויות המקומיות. "יש ביקוש רב לקייטנות בכל רחבי המחוז, ומרגש לראות עוד ועוד עובדים שמבקשים לצרף את ילדיהם", נמסר מכללית

פורסם בתאריך: 22.10.23 17:14

החל מהיום השלישי למלחמה מפעילה כללית במרכזים גדולים בחיפה ובגליל המערבי קייטנות עבור ילדי העובדים בגילאי 12-3. הקייטנות פועלות ב-11 אתרים שונים ברחבי המחוז, חלקן בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות.

מכללית במחוז חיפה וגליל מערבי נמסר, כי הקייטנות הוקמו במהירות וביעילות, כדי לספק מענה מיידי להורים והן פועלות משעות הבוקר ועד אחר הצהריים. עשרות מתנדבים, חלקם עובדי כללית, מאיישים את צוותי הקייטנות ומקיימים הפעלות שונות, סדנאות ומשחקים.

 

 

סיגל בלישה, מנהלת משאבי אנוש של כללית במחוז: "יש ביקוש רב לקייטנות בכל רחבי המחוז, ומרגש לראות עוד ועוד עובדים שמבקשים לצרף את ילדיהם. בכל יום אני מקבלת תגובות מרגשות, תמונות והודעות של הורים, שמציינים כי קיבלו את השקט הנפשי, לו היו זקוקים, כדי להתמקד בעבודתם החשובה. כמו כן, הם מדגישים את החשיבות שבהענקת מסגרת מרעננת לילדים במיוחד בתקופה זו. עד כה נפתחו ברחבי המחוז 11 קייטנות ביישובים השונים ואנו צפויים לפתוח קייטנות נוספות בימים הקרובים".

רונן נודלמן מבקר בקייטנת כללית לילדי העובדים (צילום: דוברות כללית)

רונן נודלמן מבקר בקייטנת כללית לילדי העובדים (צילום: דוברות כללית)

רונן נודלמן מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית: "מחמם את הלב לקבל טלפון מעובדים שמבקשים שנסייע להם, כדי שיוכלו להגיע בבוקר לעבודה. הם מבינים עד כמה הם חיוניים ורוצים להעניק שירות לציבור. אנו עושים מאמצים רבים כדי להמשיך ולהפעיל את המרפאות שלנו ללא פגיעה בשירות, גם באזורים שצמודים לגבול. זוהי משימה מאתגרת, אך לנגד עינינו רווחתם ובריאותם של המטופלים ושל לקוחות הכללית המגיעים להתארח באזורנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר