אירוע לילי (צילום: zeferli@gmail.com/depositphotos.com)
אירוע לילי (צילום: [email protected]/depositphotos.com)

פיצוץ עז נשמע הלילה בחיפה. פיקוד העורף: יירוט שווא

בתחילה דווח כי כלי טיס בלתי מאויש חדר לישראל מלבנון דרך הים, הגיע למפרץ חיפה ויורט מעל הים, וכי פיקוד העורף הודיע כי בעקבות הפעלת סוללת כיפת ברזל לא הופעלה אזעקה באזור חיפה והקריות שכן לא נשקפה סכנה לתושבים. בהמשך התברר: מדובר ביירוט שווא

פורסם בתאריך: 30.10.23 06:52

קול פיצוץ עז החריד הלילה (בין ראשון לשני) בשעה 2:55 את מנוחתם של תושבי חיפה, הקריות ונשר, ויצר בהלה רבה מכיוון שלא נשמעה אזעקה. מיד לאחר הפיצוץ נשמעו באזור קולות מנועי הסילון של מטוסי חיל האוויר, ובשעה 4:45 הודיעה דוברות עיריית נהריה לתושבי העיר כי הדי הפיצוצים באזור נובעים מפעילות של צה"ל נגד יעדים של חזבאללה.

לפי הדיווחים הראשונים, כלי טיס בלתי מאויש (כטב"ם) חדר לישראל מלבנון דרך הים, הגיע למפרץ חיפה ויורט מעל הים. הודעה רשמית יצאה מאוחר יותר על ידי פיקוד העורף שבה נמסר כי בעקבות הפעלת סוללת כיפת ברזל לא הופעלה אזעקה באזור חיפה והקריות על פי מדיניות, שכן לא נשקפה סכנה לתושבים. בהמשך הודיע פיקוד העורף כי מדובר ביירוט שווא.

בתוך כך, רס"ל (במיל') ינון פליישמן, בן 31 מירושלים, לוחם שריון בגדוד 71 של עוצבת הברק, נהרג אתמול (ראשון) כתוצאה מהתהפכות טנק בצפון הארץ. קצין ולוחם נפצעו באורח קשה בתקרית.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. חייבים להסביר מה היעדים של ישראל

    שני משפטים שצריך לומר לעולם שוב ושוב, בכל שפה וכל הזמן:

    משפט א': ישראל נחושה ולא תעצור עד שתסיים את בסיס הטרור האירני של חמאס, וגם תטפל הומניטרית באוכלוסיה שנאלצה לחיות בעזה תחת משטר הטרור שכל עיסוקו טבח ביהודים.

    משפט ב': ישראל תשלוט בעזה כשטח צבאי סגור, בו ימוקמו תשתיות כמו התפלה, תעופה, נמלי ים עבור שני העמים. ישראל לא תאפשר יותר לאירן בסיסים בגבולה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר